سفری دلپذیر در اقامتگاه های تورنتو

به گزارش تفطن، اقامتگاه های تورنتو

اقامتگاه های تورنتو که برای شما در این مطلب شرح خواهیم داد یکی از بزرگ ترین دغدغه های افرادی می باشد که به کانادا سفر نموده و قصد اقامت در تورنتو را دارند. البته برای همه در تمام طول سفر یکی از بزرگترین دغدغه ها پیدا کردن اقامتگاه های شهر مقصد می باشد.

سفری دلپذیر در اقامتگاه های تورنتو

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به همین دلیل برای آن دسته از دوستانی که قصد سفر به تورنتو و یا کانادا را دارند اقامتگاه های تورنتو را برای آنها بازگو نموده و شرح می دهیم که هر کدام از این اقامتگاه ها با توجه به سطح درآمد آنها برای چه افرادی مناسب می باشد تا در طول سفر از دغدغه اقامتگاه آسوده باشند و به آن ها نیز خوش بگذرد.

تورنتو در جنوب آنتاریو یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت کانادا می باشد که در ان محل های زیادی برای اقامت وجود دارد.اقامتگاه های تورنتو مانند سایر اقامتگاه های آمریکا از هتل های چند ستاره آن آغاز شده تا به هاستل ها نیز می رسد که قیمت آنها نیز از شبی چند صد هزار دلار هم با توجه به امکانات متفاوت هر هتل ممکن است محاسبه گردد تا به شبی چند دلار نیز ختم می گردد.

پس برای افرادی که قصد سفر به تورنتو را دارند اقامتگاه های تورنتو و همچنین هزینه هایی که برای اقامتگاه های تورنتو باید پرداخت نمایند بسیار مناسب باید باشد و همچنین مهم است که بدانند اقامتگاه های تورنتو چگونه مکانی می باشد و چگونه می توان آنها را پیدا کرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که اقامتگاه های تورنتو را برای شما در این بخش شرح داده و شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم.

آشنایی با اقامتگاه های تورنتو

همانطور که در قسمت بالا متوجه شدید تورنتو یکی از شلوغ ترین شهر های کانادا می باشد که همه ساله پذیرای بسیاری از گردشگران و توریست ها می باشد، به دلیل آب و هوای بسیار زیبا از مناظر طبیعی قابل مشاهده و همچنین بازدید از مکان های تاریخی آن که هم به صورت رایگان و هم به صورت هزینه دار میباشد همه ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به این شهر جذب میکند.

اقامتگاه های تورنتو نیز مانند سایر شهرها و کشورها به چند دسته تقسیم می شوند و بستگی به این دارد که شما برای محل اقامت خود چقدر هزینه در نظر گرفته اید.اقامتگاه های تورنتو به چند دسته تقسیم می شوند. اگر شما خواهید هزینه های بسیار زیادی بپردازید برای اقامت هتلهای 4 و 5 ستاره و همچنین اگر قصد پرداخت هزینه های متوسط را دارید به شما هتل هاستل ها را پیشنهاد میکنیم. اینکه شما در چه مکانی اقامت میکنید بسته به هزینه ای دارد که قصد پرداخت آن را دارید، همانطور که متوجه شدید اقامتگاه های تورنتو نیز از مقادیر بسیار زیاد آغاز و به مقادیر متوسط با هزینه های پایین ختم میشوند.

هتل ها

یکی از اولین اقامتگاه های تورنتو که قصد معرفی آن را داریم هتل ها می باشند شما می توانید با پرداخت هزینه زیاد مثلا چند صد دلار در یکی هتل های لوکس و یا 5 ستاره تورنتو اقامت کنید و از یکی از اقامتگاه های تورنتو که بسیار لوکس و بی نظیر می باشد و امکانات بی نظیر از جمله سونا، استخر،اینترنت رایگان، ناهار و شام دارد بهره مند شوید. اما باز شما می توانید از دیگر اقامتگاه های تورنتو که هزینه کمتری دارند اما هتل نیز میباشند بهره مند شوید این هتل ها با شبی 70 تا 80 دلار نیز شما را پذیرش می نمایند. اما با اینکه هتل های خوب و عالی میباشند اما امکاناتی که ارائه میدهند از هتل های لوکس بسیار کمتر است و ممکن است امکانات خاصی نداشته باشند. بعضی از هتل های تورنتو که شما می توانید در آن اقامت کنید شامل هتل ریتز کارلتون، هتل تامپسون دانتون، هتل شانگری لاتورنتو، هتل گرند، هتل شرایتون دانتون و… می باشد. شما می توانید از یکی از اقامتگاه های تورنتو که مانند هتل می باشند لذت ببرید.

اگر قصد داشته باشید در مکانی با امکانات کمتر اقامت کنید میتوانید متل ها را انتخاب کنید هزینه های اقامت در متل ها به نسبت هتل ها بسیار کمتر میباشد و شما میتوانید در هزینه های خود در انتخاب اقامتگاه های تورنتو کمی پس انداز و صرفه جویی کنید.

هاستل

یکی دیگر از اقامتگاه های تورنتو برای جوانان و افرادی که به صورت ارزان و به همراه دوستان شان سفر مینمایند و جویای اقامتگاه تورنتو در رده ارزان تر میباشند هاستل ها است. هاستل ها در هر شهر و کشوری مورد پسند افراد بسیار زیادی می باشند. همچنین افرادی که به صورت گروهی و دسته جمعی مسافرت می نمایند هاستل ها را بسیار می پسندند. هزینه اقامت در هاستل در بین اقامتگاه های تورنتو، ارزان ترین اقامتگاه ها می باشد.

ممکن است اقامت در هاستل ها از شبی چند دلار برای شما هزینه داشته باشد و ممکن است شبی سی یا چهل دلار برای اقامت یک شب در یک هاستل خوب. اگر اتاق و یا تخت شما در یک اتاق یا خوابگاه چندین تخته باشد و اگر در یک اتاق خصوصی و یک تخته اقامت کنید شما می توانید برای اقامت یک شب خود نزدیک به 50 دلار هزینه کنید.

هاستل ها مورد دیگری که دارند و باعث شده است که در بین اقامتگاه های تورنتو علاقه مندان بیشتری داشته باشند دست جمعی بودن و آشنا شدن با افراد متفاوت و با اخلاق و همچنین برخورد متفاوت دیگران می باشد. شما در هاستل ها باید هزینه صبحانه ناهار و شام خود را پرداخت کنید زیرا فقط به عنوان یک خوابگاه شبانه می باشد.

عموما در فصل تابستان که مسافرت و توریست این شهر زیاد می گردد رزرو هاستل به صورت آنلاین انجام می گردد و اگر قصد دارید در یکی از اقامتگاه های تورنتو که هاستل می باشد اقامت کنید. بهتر است قبل از اینکه به این شهر مسافرت کنید مکان اقامت و یا هاستل مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نموده تا با مشکل روبرو نشوید.

آپارتمان

یکی دیگر اقامتگاه های تورنتو آپارتمان ها می باشد شما می توانید برای اقامت یک شب در آپارتمانی لوکس 70 یا 80 دلار هزینه کنید که این بدون هزینه پخت و پز و هزینه های دیگر می باشد. می توانید با دوستان خود یک اکیپ کامل شده و یک آپارتمان لوکس برای خود اجاره کنید و تا از حضور در یکی از اقامتگاه های تورنتو که بسیار مورد پسند و استقبال افراد بسیار زیادی نیز قرار گرفته است آسوده اقامت کنید و از زمان حضور خود در تورنتو لذت بسیار زیادی ببرید. البته آپارتمان های تورنتو به افرادی توصیه می گردد که در ماه چندین بار به این شهر سفر می نمایند و یا قصد دارند مدت طولانی تری در این شهر بمانند. بهتر است برای اقامت کوتاه مدت یکی دیگر از اقامتگاه های تورنتو را انتخاب کنید تا هزینه آن برای شما به صرفه تر باشد.

یکی دیگر از اقامتگاه های تورنتو که برای افرادی که عاشق طبیعت هستند و قصد ندارند هزینه های بسیار بالایی برای محل اقامت خود در سفرهای خود پرداخت نمایند و همچنین عاشق شبگردی و شب را در طبیعت سپری کردن نیز هستند، اجازه زدن چادر در مکان های خاص داده شده است. اگر شما در فصل تابستان به تورنتو سفر کنید یکی از اقامتگاه های تورنتو که بسیار جذاب و خاص است چادر زدن می باشد البته برای زدن یک چادر شما باید هزینه ای را برای هر شب پرداخت کنیم.

منبع: دلتابان
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 388

به "سفری دلپذیر در اقامتگاه های تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری دلپذیر در اقامتگاه های تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید