سفری کوتاه به پاتایا

به گزارش تفطن، پاتایا شهر پر طرفداری است و پر از جاذبه های گردشگری و تفریحات هیجان انگیز است، اما اگر وقت کافی برای گردش نداشتید ما برنامه ای دو روزه را ترتیب داده ایم که با پیروری از ان میتوانید از این فرصت کوتاه هم حداکثر استفاده را ببرید.

سفری کوتاه به پاتایا

پاتایا شهر ساحلی کوچکی در تایلند است که از مقاصد گردشگری پر طرفدار در جنوب شرقی آسیا بوده و تفریحات شبانه زیادی دارد. تور تایلند، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا است که مقصدی نسبتا ارزان محسوب می‌شود. دیدنی‌های بسیار زیادی در سه شهر پاتایا، بانکوک و پوکت قرار دارند که قطعا بازدید از همه آن‌ها در فرصت کوتاه سفر به این کشور ممکن نیست.

در برنامه سفر به تور پاتایا، در 2 روز دیدنی‌های پاتایا که نزدیک به یکدیگر هستند را معرفی خواهیم کرد تا در هنگام سفر به این شهر حسابی خوش بگذرانید.

روز اول در پاتایا

اولین روز حضور در پاتایا را با گردش در یک باغ استوایی آغاز کنید.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

  • ساعات بازدید: همه روزه از 08:00 تا 18:00
  • متوسط زمان بازدید: 1 ساعت و سی دقیقه

باغ زیبای نانگ نوچ در 18 کیلومتری جنوب پاتایا، باغی زیبا با گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزئین شده و گل‌های مختلف و رنگارنگ از نقاط مختلف جهان است. در این باغ خانه‌های سنتی تایلندی به صورت گروهی هم وجود دارند و هر روز در این مکان، نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها اجرا می‌شود.

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت یا Sanctuary of Truth، ساختمانی چوبی و شگفت‌انگیز است که درست در کنار ساحل شمالی‌ترین نقطه پاتایا قرار دارد. ساخت این بنا از سال 1981 شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 ادامه داشته باشد.

این خانه به طور کامل از چوب ساخته شده است و کنده‌کاری‌های ظریف آن با دست انجام شده است. ارتفاع این ساختمان بیش از 100 متر است.

از معبد وات فرا یایی تا این خانه مقدس با ماشین 31 دقیقه طول خواهد کشید.

ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین از مکان‌های دیدنی پاتایا است که در 3 کیلومتری جنوب این شهر قرار دارد. در حاشیه این ساحل، اقامتگاه‌های لوکس، هتل‌های ساحلی، رستوران و مغازه‌های مختلفی وجود دارد. شهرت ساحل جامتین به دلیل داشتن تفریحات و ورزش‌های آبی مهیجی مانند جت اسکی، قایقرانی و غواصی است.

از باغ استوایی نانگ نوچ تا این ساحل زیبا حدود 30 دقیقه با ماشین طول می‌کشد.

معبد وات فرا یایی پاتایا

معبد وات فرا یایی (Wat Phra Yai) یکی از نمادهای مهم و مشهور شهر پاتایا است. این معبد سال 1972 ساخته شده و یک مجسمه بزرگ و طلایی از بودا در آن قرار دارد که 12 متر ارتفاع داشته و رو به دریا قرار گرفته است. در اطراف این مجسمه، بتکده‌های کوچکی قرار گرفته است که برای رسیدن به آن‌ها لازم است مسیر نسبتا زیادی را پیاده طی کنید. البته این میر واقعا زیبا است و ارزش پیاده‌روی را دارد. فاصله ساحل جامتین تا معبد پات فرا یایی با ماشین 13 دقیقه است.

روز دوم در پاتایا

گالری هنر در بهشت (Art in Paradise)

گالری هنر در بهشت در تایلند، یک گالری هنری جذاب و زیبا است که با نمایش نقاشی‌های سه بعدی، فاصله مخاطب را با هنر از بین برده است. هنرمندان این آثار، با استفاده از تکنیک‌های نقاشی، باعث ایجاد خطای دید شده و این تصور را به وجود می‌آورند که حیوانات داخل تصاویر، دیوار را شکیته و از آن بیرون آمده‌اند؛ یا چند نفر از در حال سقوط از آبشار هستند. این گالری بیشتر از 100 اثر خاص در ده موضوع مختلف دارد.

دنیای زیر آب پاتایا (Underwater World Patayya‌)

دنیای زیر آب پاتایا یا آکواریوم پاتایا از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است که دنیایی متفاوت را به گردشگران عرضه کرده است. 5 هزار جانور آبزی در 200 گونه مختلف در این آکواریوم زندگی می‌کنند. در بخشی از این کواریوم می‌توانید پوست جانوران مختلفی را لمس کنید که تجربه‌ای خاص خواهد بود.

مینی سیام (Mini Siam)

مینی سیام، شهر کوچ مینیاتوری در پاتایا است که در یک فضای باز بسیار بزرگ ساخته شده و تعداد زیادی ماکت از ساختمان‌های تاریخی دنیا در این فضا ساخته و به نمایش در آمده است. در کنار هر ماکت، یک تابلو وجود دارد که جزئیات بنا را روی آن نوشته‌اند.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 140

به "سفری کوتاه به پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفری کوتاه به پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری کوتاه به پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید