سهم تلفن های همراه ایرانی در بازار چقدر خواهد بود؟

به گزارش تفطن، هاشمی گفت: به دنبال افزایش20 درصدی سهم تلفن های همراه فراوری داخل در بازار هستیم.

سهم تلفن های همراه ایرانی در بازار چقدر خواهد بود؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات با اشاره به فراوری تلفن همراه در کشور اظهار کرد: برای بلوغ کامل در فراوری تلفن همراه باید مراحل آن طی گردد، در گام نخست فراوری ضمن اشتغالزایی با افزایش تعاملات با واحد های تحقیق و توسعه بومی سازی خط فراوری را ایجاد کنیم.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات توضیح داد: بسیاری از شرکت های بزرگ فراوریکننده تلفن همراه در ابتدای راه شرایط فعلی ما را داشتند، با آنالیز عمق فراوری و تکنولوژی که با حضور فراوریکنندگان حمایت های لازم از این بخش صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: هدف گذاری در طرح فراوری تلفن همراه داخلی کسب سهم 20 درصدی از بازار کشور هستیم و برآورد های منافع آن برای جلوگیری از خروج ارز و میزان اشتغال آن احتیاج به زمان و بازخورد بازار دارد.

هاشمی با اشاره به قیمت تلفن همراه های ساخت داخل اعلام کرد: در بحث قیمت گذاری طیف متنوعی از قیمت در نظر گرفته شده است و پیش بینی می گردد بین 1 تا 3 میلیون تومان ارزش گذاری گردد البته این موضوع به پیشنهاد فراوریکنندگان و استقبال از خرید این محصولات بستگی دارد.

به گفته وی؛ در گام نخست این طرح به دنبال عرضه تلفن های همراه با قابلیت رقابت با سایر برند های موجود در بازار هستیم و پس از آن سطح تکنولوژی نیز افزایش خواهد یافت.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات اعلام کرد: به طور طبیعی سیستم عامل تلفن همراه مدنظر اندروید خواهد بود، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که ما برای فعالان این حوزه تصمیم نخواهیم گرفت، اما دغدغه اصلی ما صیانت از زیست بوم فناورانه کشور است که از فراوریکنندگان مطالبه خواهد شد تا تهدیداتی که در حوزه سایبری وجود دارد را به حداقل برسانند.

منبع:میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 986

به "سهم تلفن های همراه ایرانی در بازار چقدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم تلفن های همراه ایرانی در بازار چقدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید