آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیر امسال

به گزارش تفطن، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیر امسال صورت می پذیرد.

آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیر امسال

محمد حسین آجیلیان اضافه نمود: عملیات رفت زائران ایرانی از 24 اردیبهشت تا 21 خرداد امسال انجام شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات بازگشت حجاج نیز از اول تیر شروع می گردد و تا 21 تیر ادامه خواهد داشت.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها اعلام کرد: در روز یکم تیر سه پرواز به فرودگاه مشهد، سه پرواز به فرودگاه تبریز ،سه پرواز به فرودگاه اهواز و 2 پرواز به فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و در مجموع 18 فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان درگیر عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی خواهند بود.

آجیلیان ادامه داد: عملیات بازگشت حجاج ایرانی از این فرودگاه ها تا روز 21 تیر ادامه خواهد داشت و نخستین پرواز بازگشت به فرودگاه کرمان و آخرین پرواز نیز به فرودگاه ارومیه خواهد بود.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 18 فرودگاه یاد شده هم اکنون برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی آماده هستند و اقدامات مورد احتیاج برای تسهیل عملیات بازگشت حجاج ایرانی در این فرودگاه ها صورت گرفته است.

وی گفت: در عملیات بازگشت حجاج به کشورمان در مجموع 10 هزار و 974 نفر به فرودگاه مشهد، چهار هزار و 97 نفر به فرودگاه تبریز، سه هزار و 630 نفر به اهواز و 2هزار و 662 نفر به فرودگاه کرمان و همین طور دیگر فرودگاه های کشور پرواز خواهند داشت.

آجیلیان در انتها توصیه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و ظرفیت های فرودگاهی، مستقبلین به فرودگاه ها مراجعه نکنند تا عملیات بازگشت حجاج ایرانی در فرودگاه های کشور دچار مسائل تردد نگردد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 خرداد 1403 بروزرسانی: 31 خرداد 1403 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2611

به "آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیر امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات بازگشت حجاج ایرانی از یکم تیر امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید