شرکتهای دانش بنیان به آلمان می روند

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه دارویی دوسلدورف(Expopharm) یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری حوزه دارو در اروپاست. این نمایشگاه سالیانه برگزار می گردد و بیش از 27هزار بازدیدکننده تجاری و 500 غرفه دار در آن حضور دارند.

شرکتهای دانش بنیان به آلمان می روند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

نمایشگاه (Expopharm) شامل چندین کنفرانس کلیدی، رویدادهای ویژه و بسترهای کسب و کار و تجارت می گردد. این گردهمایی بین المللی، بزرگترین تولیدکنندگان و خریداران عمده دارو و همچنین برترین داروسازان را از سرتاسر جهان گرد خود جمع می نماید تا آخرین نوآوری ها و سبک های داروسازی را ارائه دهد.

رقابت برای حضور در نمایشگاه به عنوان غرفه گذار نیز بسیار جدی است. در سال 2019 هم تعداد 731 شرکت از 38 کشور جهان در حوزه های مختلفی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، نانوتکنولوژی، علوم زیستی، سیستم های تست و اندازه گیری و نفت و انرژی اشاره نمود.

شاخه های دارو سازی، تجارت عمده دارو، محصولات مراقبت در منزل، تشخیص طبی و تجهیزات مربوطه، محصولات غذایی و رژیم غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مبلمان و تجهیزات داروخانه و ... محورهای این نمایشگاه هستند.

سال جاری برای دومین سال متوالی با همکاری معاونت علمی و فناوری و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی 6 شرکت توانا و فعال دانش بنیان، در این نمایشگاه شرکت نموده اند. نمایشگاه اکسپوفارم

3 تا 6 مهر 98 (25 تا 28 سپتامبر 2019) در دوسلدورف برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 555

به "شرکتهای دانش بنیان به آلمان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهای دانش بنیان به آلمان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید