شکست سنگین سرزو اوزاکا در روز گلزنی آریا جسور

به گزارش تفطن، خبرنگاران: سرزو اوزاکای ژاپن در روز گلزنی بازیکن ایرانی الاصل خود شکست سنگینی را برابر نماینده چین متحمل شد.

شکست سنگین سرزو اوزاکا در روز گلزنی آریا جسور

به گزارش خبرنگاران، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا امروز (سه شنبه) شروع و طی آن در منطقه شرق دو بازی برگزار گردید که در این دیدارها تیم های میهمان پیروز شدند میزبانان خود را شکست دهند.

در اولین دیدار امروز دو تیم کره ای چونبوک موتورز و پوهانگ استیلرز به مصاف هم رفتند که در این دیدار پوهانگ پیروز شد با نتیجه 2 بر یک به فزونی برسد. لی جائه سئونگ در دقیقه 54 تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند و برای تیم پوهانگ استیلرز نیز سون جون هو (59) و مو یئول کو (75) گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این مرحله سرزو اوزاکای ژاپن و گوانجو چین رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که نماینده کشور ژاپن در خانه خود 5 بر یک بازی را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کرد.

آریا جسور هاسه گاوا بازیکن ایرانی الاصل سرزو اوزاکا در دقیقه 30 تک گل تیمش را به ثمر رساند اما موریکوئی (22 و 84)، الکسون (34 - پنالتی و 37) و جائو لین (78) برای گوانجو گلزنی کردند تا نماینده چین در بازی خارج از خانه خود با نتیجه 5 بر یک پیروز گردد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب دو دیدار برگزار می گردد که طی آن الجزیره امارات از العین این کشور پذیرایی می نماید و دو تیم عربستانی الاتحاد و الشباب نیز مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 781

به "شکست سنگین سرزو اوزاکا در روز گلزنی آریا جسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین سرزو اوزاکا در روز گلزنی آریا جسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید