ضرورت بارگذاری برنامه های اجرایی دستگاه ها تا روز بیست ویکم تیرماه

به گزارش تفطن، تهران (پانا) - دستگاه های اجرایی دارای اعتبار هزینه ای مصوب در جدول شماره (7) قانون بودجه مکلفند گزارش های اقتصادی و عملیاتی برنامه های اجرایی و خروجی ها را برhی سه ماهه نخست سال جاری تا روز بیست ویکم تیرماه در سامانه جامع بودجه بارگذاری نمایند.

ضرورت بارگذاری برنامه های اجرایی دستگاه ها تا روز بیست ویکم تیرماه

به گزارش ایرنا، سازمان برنامه و بودجه در راستای تحقق بودجه ریزی عملیاتی در بخشنامه ای نحوه ارایه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی دارای اعتبار هزینه ای مصوب در قانون بودجه سال 1400 کل کشور در سه ماهه اول امسال را گفت.

از تیرماه سال 1400، هرگونه تخصیص و پرداخت اعتبارات هزینه ای بر اساس برنامه های اجرایی و متناسب با تحقق خروجی ها (کالا یا خدمات) و ارزیابی شاخص های عملکرد خواهد بود.

بنابراین دستگاه های اجرایی دارای اعتبار هزینه ای مصوب در جدول شماره (7) قانون مکلفند گزارش های اقتصادی و عملیاتی برنامه های اجرایی و خروجی ها را در مقاطع سه ماهه به این سازمان ارسال نمایند.

به همین منظور، فرم های ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اول اعتبارات هزینه ای برای دستگاه های اجرایی ملی در سامانه جامع بودجه به آدرس budget.mporg.ir بارگذاری شده است و باید حداکثر تا روز دوشنبه مورخ بیست ویکم تیرماه 1400 تکمیل و با تایید بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب / مدیر اموراقتصادی (حسب مورد) به امور بخشی ذیربط در سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال گردد.

دستگاه های اجرایی استانی مکلفند گزارش عملکرد اقتصادی و عملیاتی برنامه های اجرایی و خروجی ها را با ساز و کاری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها مشخص می نماید، به آن سازمان ارایه نمایند.

از آنجا که هرگونه تخصیص اعتبار در سه ماهه دوم منوط به تایید گزارش عملکرد آن دستگاه اجرایی، از سوی امور بخشی ذیربط دراین سازمان/ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است، مسوولیت عدم تخصیص و پرداخت، از جمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در زمان مقرر برعهده آن دستگاه اجرایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2052

به "ضرورت بارگذاری برنامه های اجرایی دستگاه ها تا روز بیست ویکم تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بارگذاری برنامه های اجرایی دستگاه ها تا روز بیست ویکم تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید