عکس ، بغض ستاره استقلال با گریه در آزادی ترکید ، واکنش به تصمیم بحث برانگیز ساپینتو

به گزارش تفطن، مدافع استقلال که برای ملاقات با تراکتور انگیزه های بالایی داشت، عملکرد بسیار خوبی در نیمه نخست داشت و با باز کردن دروازه تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست، امضای خود را پای عملکرد خوبش گذاشت.

عکس ، بغض ستاره استقلال با گریه در آزادی ترکید ، واکنش به تصمیم بحث برانگیز ساپینتو

یکی از نکات مبهم همیشگی در ترکیب استقلال، نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی در بازی های قبل و حضور ثابت جعفر سلمانی در سمت چپ آبی ها بود که این مسئله به یک سوال بزرگ برای طرفداران این تیم تبدیل شده بود.

با توجه به در پیش بودن ملاقات حساس جام حذفی برابر نساجی، ساپینتو تصمیم گرفت تا به بعضی از بازیکنان تیمش از جمله سلمانی استراحت دهد و همین مسئله سبب شد تا ابوالفضل جلالی در این مسابقه از ابتدا به میدان برود.

جلالی که برای این ملاقات انگیزه های بالایی داشت، عملکرد بسیار خوبی در نیمه نخست داشت و با باز کردن دروازه تراکتور در ثانیه های پایانی نیمه نخست، امضای خود را پای عملکرد خوبش گذاشت.

جلالی با یک حرکت بسیار خوب از سمت چپ و نفوذ به خط دفاعی حریف، از روی خط محوطه جریمه ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت دیدنی او به گوشه دروازه رفت و اخباری را مغلوب کرد.

جلالی پس از باز کردن دروازه تراکتور، نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و با چشمانی اشکبار به سمت جایگاه طرفداران رفت. این بازیکن که مدت ها سکونشین و نیمکت نشین شده بود، انتها توانست خودش را به ساپینتو ثابت کند و به همین علت با چهره ای بغض آلود، گل زیباش را جشن گرفت.

درباره جلالی نیز می توان گفت که ساپینتو در یکی از نشست های خبری خود گفت که این بازیکن باید در تمرینات پرتلاش باشد و حالا می توان گفت که مدافع چپ جوان آبی ها، توانست تصمیم سرمربی پرتغالی را در خصوص خودش عوض کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2545

به "عکس ، بغض ستاره استقلال با گریه در آزادی ترکید ، واکنش به تصمیم بحث برانگیز ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بغض ستاره استقلال با گریه در آزادی ترکید ، واکنش به تصمیم بحث برانگیز ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید