تجربه غواصی در تایلند

به گزارش تفطن، از بهترین مکان‌های فوق‌العاده کشور تایلند مناسب برای غواصی، جزایر پوکت، کائو لک، فی فی و ساحل آئو نانگ در کرابی هستند. در این مقاله شما را با بهترین مکان‌های مناسب برای غواصی و فصل آن آشنا خواهیم کرد.

تجربه غواصی در تایلند

پوکت از نظر مکانی بهترین موقعیت را برای غواصان دارد. کائو لک نیز می‌تواند انتخاب بعدی شما برای غواصی باشد. آئو نانگ یک مکان آرام و زیبا در خط ساحلی کرابی در خلیج فانگ نگا می‌باشد و جادوی جزیره فی فی هم مشتاقان آفتاب و مسافران را برای تجربه یک زندگی جزیره‌ای به خود خواهد خواند. تجهیزات حرفه‌ای غواصی، قایق‌های سفری در اطراف سایت‌های غواصی با کلاس جهانی در جزایر سیمیلان، برمه و هین دائنگ در کنار هم قرار دارند.

جزایر تماشایی سیمیلان با مناظر زیبای زیر آب و نمای عالی خود در آب‌های کبود یکی از بهترین مقصد‌های اسکوبا در تایلند به شمار می‌رود. صخره‌های سنگی بزرگ و چینه‌بندی شده نیز در عمق آب به چشم می‌خورند. ریشلیو راک از مشهورترین سایت‌ های غواصی تایلند و دنیا بوده و در صدر مکان‌های غواصی به همراه وال کوسه‌ها قرار گرفته است. کو بن و کو تاچایی برای دیدن سفره ماهی‌ها و کوسه‌های پوزه سفید تپه‌های دریایی فوق‌العاده می‌باشد.

هین دائنگ-هین مائونگ از بهترین مکان‌های عالی برای دیدن کوسه‌های پشت خاکستری به حساب می‌آید. این مکان دومین خانه در دریای آندامن برای وال‌کوسه‌ها و سفره ماهی‌ها می‌باشد. با بازدید از هین دائنگ هیجان غواصی در کنار بزرگترین دیواره عمودی تایلند را تجربه خواهید کرد. در همین منطقه با مشاهده منظره غارهای کوچک و بزرگ هیجان‌زده خواهید شد.  سامویی نیز یک پایگاه عالی برای ماجراجویی در سایت‌های غواصی در تور تایلند ارزان است.

فصل غواصی تایلند

بهترین شرایط آب و هوایی برای غواصی در دریای آندامن از ماه نوامبر تا آوریل و بهترین زمان برای دیدن وال کوسه ها ماه فوریه است و سفره‌ ماهی‌ها نیز که در تمام سال در دریا قابل مشاهده می‌باشند که قابلیت مشاهده تا عمق 30 متری دریا هستند، دمای هوا داخل دریا در بین 28 تا 31 درجه سانتیگراد و شرایط سطح آب بخصوص در ماههای منتهی به سال جدید معمولا آرام می‌باشد. از اواخر ماه می تا اکتبر بادهای موسمی شروع به وزیدن کرده و سطح آب در دریای آندامن طوفانی می‌گردد. در این زمان دیگر جزایر سیمیلان، ریشلیو راک و هین دائنگ برای غواصی مناسب نیستند.

انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 59

به "تجربه غواصی در تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "تجربه غواصی در تایلند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه غواصی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید