فرآیند دریافت حواله تایر غیرحضوری شد

به گزارش تفطن، مجری طرح توزیع سیستمی تایر سنگین گفت: رانندگان ناوگان سنگین برون شهری می توانند با مراجعه به سایت، درخواست حواله خود را ثبت نمایند.

فرآیند دریافت حواله تایر غیرحضوری شد

رسول جمشیدی، مجری طرح توزیع سیستمی تایر سنگین در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به تغییر فرآیند صدور حواله تایر سنگین در سامانه توزیع لاستیک سازمان راهداری، گفت: پیش از این، فرآیند صدور حواله تایر سنگین به صورتی بود که متقاضیان برای دریافت حواله خود می بایست به شعب استانی سازمان راهداری و خاتمهه های حمل بار مراجعه نموده و با ارائه مدارک لازم، اقدام به دریافت حواله تایر می کردند.

او ادامه داد: عملیات دریافت حواله از طریق اپراتور انسانی صورت گرفته و برند و نوع تایر توسط راننده انتخاب نمی شد و عملاً متقاضیان از حق انتخاب محروم بودند؛ اما با توجه به تغییرات جدید و غیرحضوری شدن فرآیند ثبت نام، حق انتخاب برند تایر برای رانندگان پیش بینی شده است.

جمشیدی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در استان یزد اجرا شده است، گفت: طرح پایلوت صدور آنلاین حواله تایر از تاریخ 17 اسفند شروع شد. در حال حاضر همکاران ما در کوشش هستند که در چند روز آینده فرآیند توزیع تایر سامانه راهداری در سرتاسر کشور غیرحضوری گردد.

4 میلیون حلقه لاستیک کامیون با ارز دولتی وارد کشور شد

او با تشریح فرآیند دریافت غیرحضوری حواله تایر در سامانه توزیع سیستمی سازمان راهداری، اضافه نمود: رانندگان ناوگان سنگین برون شهری می توانند با مراجعه به سایت توزیع سیستمی تایر سازمان راهداری به آدرس https://tirehavaleh.rmto.ir/ درخواست حواله خود را ثبت نموده و برند مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

جمشیدی با اشاره به شرایط تخصیص سهمیه تایر به رانندگان ناوگان سنگین برون شهری گفت: در اولین مرحله ثبت نام، صلاحیت مالک خودرو آنالیز می گردد و بعد از آن سامانه اقدام به صدور حواله تایر می نماید.

به گفته او در صورتی که افراد از سهمیه قانونی خود در گذشته استفاده نموده باشند، سامانه اجازه دریافت حواله جدید را نمی دهد و سهمیه خودرو بر اساس تعداد و جزئیات بارنامه ها و همچنین میزان پیمایش خودرو تعیین می گردد.

او در خاتمه اضافه نمود: با اجرای طرح توزیع سیستمی تایر سنگین در کشور، تمام تایر های سایز 16 تا 24 که شامل سایز های سنگین و نیمه سنگین می شوند به صورت سیستمی توزیع شده و بدین ترتیب زنجیره تأمین و توزیع تایر به صورت دقیق مورد رصد قرار گرفته است.

خاتمه پیغام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1146

به "فرآیند دریافت حواله تایر غیرحضوری شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرآیند دریافت حواله تایر غیرحضوری شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند دریافت حواله تایر غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید