فروش 150 میلیون نسخه ای جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2

به گزارش تفطن، شرکت بازی سازی تیک-تو از آمار فروش شگفت انگیز دو بازی اخیر راک استار گیمز گفته است. تیک-تو، مالک استودیوی بازی سازی راک استار گیمز، خبر داده است که دو بازی جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2 توانسته اند روی هم بیش از 150 میلیون نسخه فروش داشته باشند.

فروش 150 میلیون نسخه ای جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2

راک استار گیمز در طول هفت سال گذشته فقط دو بازی عرضه نموده است که این دو بازی، همواره در لیست پرفروش ترین ها حضور داشته اند. دو بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto V) و رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2) توانسته اند مجموعا 150 میلیون نسخه فروش داشته باشند که تخمین می زنیم از این رقم، 120 میلیون مربوط به جی تی ای 5 و 30 میلیون باقی مانده مربوط به رد دد ریدمپشن 2 باشد.

این دو بازی، فقط هم به وسیله فروش نسخه برای تیک-تو درآمدزایی نمی نمایند، بلکه بخش بزرگی از درآمد آن ها به خاطر فروش محتوای داخل بازی است. موسسه آماری SuperData ماه گذشته گزارش داد که آپدیت Diamond Casino Heist بازی جی تی ای آنلاین فقط در ماه دسامبر برای تیک-تو درآمدی 84.7 میلیون دلاری را رقم زده است. راک استار خودش گزارش داده بود که تعداد بازی نماینده ها در ماه دسامبر در جی تی ای آنلاین، از زمان عرضه بازی به بیشترین تعداد خود رسیده بود.

بازی رد دد ریدمپشن 2 هم که ماه گذشته روی کامپیوتر و فروشگاه استیم عرضه شد، توانسته است روی کامپیوتر 1 میلیون نسخه فروش داشته باشد. راک استار گیمز برای بخش آنلاین این بازی هم در دسامبر یک آپدیت بزرگ عرضه کرد. طبق گفته این شرکت، آپدیت Moonshiners بازی ردد دد آنلاین هم منجر به افزایش بسیار زیاد بازی نماینده های این بازی شده بود.

موسسه آماری NPD اخیرا گفته بود که بازی جی تی ای 5 پرفروش ترین بازی دهه گذشته میلادی است. این بازی در صدر لیست پرفروش ترین بازی های یک دهه گذشته قرار گرفته و بازی رد دد ریدمپشن 2 هم در رتبه هفتم قرار داشت؛ حتی با اینکه تنها یک سال از عرضه آن می گذرد.

منبع: GamesIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1075

به "فروش 150 میلیون نسخه ای جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 150 میلیون نسخه ای جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید