مجتبی عابدینی: برای حضور در هر رویدادی با هر سطحی آماده ام

به گزارش تفطن، مجتبی عابدینی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته گذشته مجوز لازم برای شروع اردوهای شمشیربازی صادر شد، گفت: البته برگزاری اردو منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید خیلی هم سفت و سخت اجرا گردد. بنابراین بعید است که خیلی زود و تا همین چند روز آینده اردوهای مان شروع گردد اما به هر حال انجام این مهم در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

مجتبی عابدینی: برای حضور در هر رویدادی با هر سطحی آماده ام

وی با بیان اینکه احتمالا از اوایل آبان ماه اردوی شمشیربازان شروع گردد، گفت: البته تا به امروز هم تمرین شمشیربازان و به خصوص ما که المپیکی هستیم، تعطیل نبوده است. تقریبا هر روز به صورت انفرادی پیگیر تمرینات مان بودیم تا حداقل آمادگی لازم را حفظ کنیم.

ملی پوش شمشیربازی که سال گذشته در قالب تیم اسلحه سابر سهمیه تیمی المپیک توکیو را کسب کرد، ادامه داد: خود من یک روز هم از تمرین و بدنسازی دور نبودم حتی اگر مجبور به پیگیری حداقلی آن بودم. بعضا در خانه یا در محیط باز تمریناتم را انجام دادم. در حال حاضر هم در شمال کشور هستم و تنهایی تمرین می کنم. البته گاهی هم سه چهار نفر از دوستانم که در محل سکونتم هستم، با من تمرین می نمایند.

وی تاکید نمود: شرایط تمرینی خاصی که در ماه های گذشته داشتیم و اینکه از تمرین متمرکز و گروهی دور بودیم ناخودآگاه روی شرایط آمادگی ام تاثیر داشته اما نه در حدی که نتوانتم در رویدادی شرکت داشته باشم. همین امروز آمادگی کامل دارم که در هر رویدادی با هر سطح کیفی شرکت کنم. از نظر بدنی که آمادگی ام بد نیست و از نظر روانی و روحی هم کاملا آماده و مشتاق برای این مهم هستم.

عابدینی توضیح داد: شاید هم در این شرایط از حضور در مسابقه نتیجه ای نگیرم اما به لحاظ روانی احتیاج داریم در یک میدان شرکت کنم. این حضور حکم خیلی چیزها رو می تواند برایم داشته باشد مثل اردو، تمرین و محک زدن آنهم وقتی ماه ها از شرایط عادی تمرینی و اردویی دور هستم.

شمشیرباز المپیکی ایران گفت: تا پیش از المپیک توکیو که با کسب سهمیه تیمی در آن شرکت می کنیم چند مسابقه رسمی و غیر رسمی برگزار می گردد که احتمالا در آنها شرکت خواهیم داشت. این موضوع می تواند یاری زیادی به آمادگی مان داشته باشد. بنابراین امیدوارم هیچ عاملی باعث لغو آنها نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1545

به "مجتبی عابدینی: برای حضور در هر رویدادی با هر سطحی آماده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبی عابدینی: برای حضور در هر رویدادی با هر سطحی آماده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید