مرکز خرید جانگ سیلون در پوکت

به گزارش تفطن، مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon) در شهر پوکت یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه یک خرید شیک در کشور تایلند است. 200 فروشگاه در این مرکز خرید پوشاک، لوازم آرایشی، عینک و عینک آفتابی، کفش، عطر، موبایل و لوازم الکتریکی به فروش می‌رسانند.

مرکز خرید جانگ سیلون در پوکت

در طبقه بالا این مرکز خرید فروشگاه‌های کفش و لوازم زنانه و اشیای تزئینی و سوغات وجود دارد. در این طبقه فروشگاه لوازم خانگی و کفش مردانه با برندهای مشهوری همچون پیر کاردین، لاکوست، ماتینو و پولو عرضه می‌گردد.

طبقه پائین مرکز خرید جانگ سیلون برای خرید عطر، لوازم آرایشی و ساعت مناسب می‌باشد. برندهای مشهوری همچون لانکوم، استی، لادر، کلینیک، اچ بیست پلاس، رالف لورن، جورجیو آرمانی و پل اسمیت در عطرفروشی‌های این طبقه وجود دارند. در این طبقه می‌توانید بهترین سوغاتی تور پوکت خود را خریداری نمایید. در این مرکز بیشتر برندهایی از ساعت را خواهید یافت که ژاپنی هستند و از کیفیت ساخت بالایی دارند.

بخش Big C که در طبقه بالای این مرکز قرار گرفته که دارای فروشگاه‌های لوازم ورزشی، تلویزیون، دوربین های دیجیتال و لوازم جانبی کامپیوتر می‌باشد.

طبقه پائین نیز دارای یک سوپر مارکت بزرگ مواد غذایی، مجلات، دی وی دی ها و کالاهای خانگی میباشد.

نزدیک در ورودی اصلی دو فروشگاه لوازم ورزشی بزرگ به نام‌های سوپر اسپرت و اسپرت ورلد قرار دارند.

چندین رستوران، کافه و قهوه خانه در این مرکز خرید مشهور کشور تایلند وجود دارند. رستورانها به ارائه انواع غذاهای تایلند ی، اروپایی، کره ای، ژاپنی و چینی می پردازند.

SF Cinema سینمای مرکز خرید جانگ سیلون که در طبقه سوم آن واقع شده است، چند بار در روز، پنج فیلم به صورت همزمان پخش می کند و همچنین می توانید در اینجا فیلم های سه بعدی را با قیمت مناسب تماشا نمایید.

انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 83

به "مرکز خرید جانگ سیلون در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید جانگ سیلون در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید