از مزرعه کروکودیل در بانکوک چه می دانید

به گزارش تفطن، مزرعه کروکودیل (Crocodile Farm)، یکی از بهترین جاذبه‌های مهیج شهر بانکوک برای بازدید می‌باشد. در مزرعه کروکدیل‌ها می‌توانید نمایش‌هایی را مشاهده کنید که در هیچ جا تا به حال مشاهده نکرده‌اید.

از مزرعه کروکودیل در بانکوک چه می دانید

مزرعه کروکودیل و باغ وحش تایلند به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور بانکوک بیش از یک صد هزار کروکودیل از گونه های مختلف تمساح آب های شور، آمریکای جنوبی و رود نیل برای بازدید دارد. بزرگترین کروکودیل این مرکز مشهور در شهر بانکوک نژادی استرالیایی داشته و 6 متر طول و 1200 کیلوگرم وزن دارد. در نمایش روزانه این مزرعه، 2 نفر از تیمار کنندگان کروکودیل ها به مدت نیم ساعت بین آن‌ها می روند و با بازی و نوعی جنگ ساختگی، نمایش اجرا می‌کنند.

فیل، میمون، شیر، ببر و مار از دیگر حیواناتی هستند که در تور بانکوک در این مرکز می‌توانید بازدید کنید. فیل‌ها با انجام برنامه‌های مختلف سهم پررنگی در سرگرمی بازدیدکنندگان بازی می‌کنند. در نمایش فیل‌ها تاریخچه استفاده انسان از فیل‌ها به نمایش درمی‌آید. در این برنامه می‌توان دید که چگونه انسان، فیل ها را شکار و رام کرده و چگونه از آن ها برای بارکشی، شخم زدن و حتی جنگ با دشمنان استفاده نمایید. در مسابقه فوتبال فیل‌ها، روی لباس این فیل‌ها نام فوتبالیست‌های سرشناس دنیا نظیر پله، دیوید بکهام، رونالدو، زیدان نوشته شده و فیل‌ها با پنالتی زدن، مهارت خود را به شما نمایش می‌دهند. موزه دایناسورها هم که شامل گونه‌های متنوع دایناسورها و اسکلت‌های آن ها است در این مکان قرار دارد.

انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 92

به "از مزرعه کروکودیل در بانکوک چه می دانید" امتیاز دهید

3 کاربر به "از مزرعه کروکودیل در بانکوک چه می دانید" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مزرعه کروکودیل در بانکوک چه می دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید