مکانیزم جدیدی برای ارز 4200 تومانی به مجلس ارائه گردد

به گزارش تفطن، رییس مجلس گفت: باید مکانیزم جدیدی از سوی دولت برای ارز 4200 تومانی به مجلس ارائه گردد؛ مجلس نیز این موضوع را در دستورکار قرار خواهد داد.

مکانیزم جدیدی برای ارز 4200 تومانی به مجلس ارائه گردد

در ادامه جلسه علنی امروز مجلس، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در اخطار اصل 120 قانون اساسی خطاب به رییس مجلس گفت: بنابر قانون همه افراد جامعه یکسان هستند و در خصوص شرایط مالی، فرهنگی و اجتماعی نباید میان آن ها تبعیض ناروا صورت گیرد؛ با حمایت مجلس مبلغ 14 میلیارد دلار در اختیار دولت نهاده شد تا آن را در اختیار مستضعفان قرار دهند، از این مبلغ چیزی به دست کشاورزان و روستاییان نرسیده است.

وی ادامه داد: از 60 میلیون نفری که باید ما به التفاوت درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین دریافت می کردند چیزی به کارمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی در ارومیه و همچنین کارگران نرسیده است؛ باید سهم روستائیان از موضوع 14 میلیارد دلار تعیین گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به این افراد کوپن داده گردد و همچنین جلوی رانت خواران در خصوص این موضوع گرفته گردد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: در خصوص موضوع 14 میلیارد دلار حق دارید و باید مکانیزمی برای آن تدوین گردد، باید امکانات حاصل از ارز 4200 تومانی به دست همه مردم برسد اما تاکنون اشکالاتی در اجرای این قانون وجود داشته است.

وی اضافه نمود: این موضوع در فصل بودجه سال آینده آنالیز خواهد شد، باید مکانیزم جدیدی از سوی دولت برای ارز 4200 تومانی به مجلس بیاید و مجلس نیز این موضوع را در دستورکار قرار خواهد داد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 876

به "مکانیزم جدیدی برای ارز 4200 تومانی به مجلس ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانیزم جدیدی برای ارز 4200 تومانی به مجلس ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید