نامه دانشمندان آمریکا علیه ترامپ

به گزارش تفطن، بیش از 1200 تن از اعضای آموزشگاه ملی علوم آمریکا بی اعتبار کردن تجربیات علمی از سوی ترامپ را مورد انتقاد قرار دادند.

نامه دانشمندان آمریکا علیه ترامپ

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، امضاکنندگان این نامه سرگشاده به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال احیای سیاست مبتنی بر علم در دولت هستند.

دانشمندان می گویند، دولت ترامپ بحران کرونا را بی اهمیت جلوه داده و به توصیه های کارشناسانه بی توجه است که شامل ضرورت پوشیدن ماسک و خطرات استفاده از داروهای تایید نشده است.

در جدیدترین تقابل با دنیا علم، کاخ سفید به دنبال متوقف کردن بودجه آزمایش و رهگیری درباره بحران کرونا است.

این نامه سرگشاده به عنوان پاسخی به امتناع ترامپ از پذیرش و عمل به هشدارهای دانشمندان آب و هوایی شروع شد. در سپتامبر 2016، 378 عضو آموزشگاه ملی علوم آمریکا نوشتند که خروج این کشور از توافق آب و هوایی پاریس پیامدهای منفی بر سیستم جوی دنیا و رهبری و اعتبار آمریکا می گذارد.

آموزشگاه ملی علوم آمریکا که در خلال جنگ داخلی ایالات متحده تشکیل شد همواره سعی نموده که توصیه های کاربردی و مستقل به مردم ارائه کند.

ترامپ همچنین اخیرا خط مشی های مربوط به بازگشایی مدارس را که از سوی مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ارائه شده، مورد انتقاد شدید قرار داد و آن را بسیار هزینه بردار و غیرکاربردی دانسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1430

به "نامه دانشمندان آمریکا علیه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه دانشمندان آمریکا علیه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید