نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش تفطن، شرکت تفریح های تعاملی به صورت رسمی از نسخه کامل بازی هورایزن فوربیدن وست با نام کامل هورایزن فوربیدن وست: نسخه کامل (Horizon Forbidden West: Complete Edition) برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهایی شخصی معرفی کرد. اگرچه، این نسخه در تاریخ متفاوتی برای این دو پلتفرم عرضه می گردد.

نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید

این نسخه علاوه بر داشتن بازی اصلی، دارای بسته الحاقی Burning Shores از بازی هورایزن فوربیدن وست است که در اوایل سال 2023 برای پلی استیشن عرضه شد. علاوه بر آن، محتویات اضافی دیگری هم در این بسته گنجانده شده است.

عنوان Horizon Forbidden West: Complete Edition با قیمت 60 دلار/ 60 یورو/ 7980 ین در تاریخ 6 اکتبر برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه کامپیوترهای شخصی این عنوان قرار است در اوایل سال 2024 برای استیم و اپیک گیم استور منتشر گردد. وظیفه ساخت پورت کامپیوتری بازی هورایزن فوربیدن وست بر عهده استودیو نیکسس سافتور (Nixxes Software) است که اخیراً پورت بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را هم برای کامپیوتر منتشر نموده و به صورت کلی در زمینه ساخت پورت بازی ها برای کامپیوترهای شخصی معروفیت بسیار خوبی دارد.

طبق توضیحات ارائه شده، این نسخه که کمتر از 10 روز دیگر برای پلی استیشن 5 عرضه می گردد، دارای محتویات زیر است:

  • یک نسخه از بازی Horizon Forbidden West برای کنسول پلی استیشن 5
  • بسته الحاقی Burning Shores برای کنسول پلی استیشن 5
  • موسیقی متن دیجیتالی
  • کتاب هنری دیجیتالی
  • جلد اول کمیک بوک بازی با نام Horizon Zero Dawn Vol. 1: The Sunhawk (در دسترس با زبان های انگلیسی، آلمانی، برزیلی، پرتغالی و ژاپنی)
  • آیتم های درون بازی: آیتم های اضافی درون بخش تصویر برداری (Photo Mode) - شامل ژست ها و نقش ونگارهای چهره بیشتر
  • آیتم های درون بازی بازشدنی به وسیله پیشرفت داستان: لباس Carja Behemoth Elite، کمان Carja Behemoth، لباس Nora Thunder Elite، قلاب سنگ Nora Thunder، قطعه Apex Clawstrider Machine Strike، بسته منابع (Resources pack)

در ماه مه، جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، تأکید کرد که سونی با استراتژی فعلی خود مبنی بر عدم عرضه نسخه های کامپیوتر بازی های استودیوهای داخلی خود در روز اول، پایبند است و ایده انتشار نسخه های کامپیوتر بازی های انحصاری خود مانند گاد آو وار: رگناروک را در همان روزی که بازی برای پلی استیشن عرضه می گردد، رد کرد. در آن موقع اعلام شد که فاصله میان انتشار بازی های فرست پارتی این شرکت و عرضه پورت کامپیوتری آن ها فاصله ای حداقل دو ساله خواهد بود. از آنجایی که Horizon Forbidden West: Complete Edition قرار است در اوایل سال 2024 برای کامپیوتر عرضه گردد، به نظر می رسد که سونی همچنان به این سیاست خود پایبند مانده است زیرا نسخه اصلی هورایزن فوربیدن وست اوایل سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد.

نسخه کامپیوتر اولین بازی سری هورایزن هم در سال 2020 یعنی سه سال پس از عرضه این بازی برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و توانسته بود فروش بسیار خوبی را روی کامپیوترهای شخصی تجربه کند. با توجه به فروش بالای آن بازی روی کامپیوتر به نظر می رسد که سونی ساخت پورت هورایزن فوربیدن وست را نسبت به برخی از دیگر بازی های انحصاری خود ارجح تر دانسته است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2594

به "نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید