نشست هم فکری با آژانس های گردشگری خوزستان در بخش نمایشگاهی استان گلستان

به گزارش تفطن، در روز نخست نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نشست هم فکری با آژانس های گردشگری خوزستان در بخش نمایشگاهی استان گلستان در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری برگزار گردید.

نشست هم فکری با آژانس های گردشگری خوزستان در بخش نمایشگاهی استان گلستان

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی، اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، این نشست با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان , دادبود شهردار گرگان , تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان و آژانس های گردشگری خوزستان برگزار گردید.

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نشست با تأکید بر اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته فرصت مهم و خوبی است تا گلستان ظرفیتهای گردشگری خود را به عموم مردم داخل کشور و حتی گردشگران خارجی نشان دهد بیان داشت: در نمایشگاه سال جاری 660 شرکت ایرانی و 57 شرکت خارجی از 12 کشور نیز حضور دارند.

وی اضافه کرد : این نمایشگاه، محلی برای گردهمایی آژانس های مسافرتی و شرکت های فعال درحـوزه گردشـگری است تا بتوانند محصـولات خود را به یکدیگر و مـردم معرفی نمایند.

کریمی با اشاره به نقش محوری گردشگری در توسعه استان، توضیح داد: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان یکی از عناصر تأثیر گذار در صنعت گردشگری نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان دارند.

وی اعلام کرد: تبلیغات مناسب در معرفی جاذبه های گردشگری ، شکل دهی تورهای مناسب و پکیج های متنوع برای ارائه به گردشگران ازجمله وظایفی است که دفاتر می توانند با کوشش برای دستیابی به آن ها، زمینه شکوفایی صنعت گردشگری استان را فراهم نمایند.

وی گفت: شرکت های خدمات هوایی و گردشگری گلستان با حضور چهار شرکت به صورت مستقیم در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: حضور مستقیم این شرکت های گردشگری در معرفی خدمات مسافرتی و گردشگری استان و همچنین تسهیل در ارتباط گردشگران به مجموعه های گردشگری می تواند بسیار مفید و مثبت باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 495

به "نشست هم فکری با آژانس های گردشگری خوزستان در بخش نمایشگاهی استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم فکری با آژانس های گردشگری خوزستان در بخش نمایشگاهی استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید