نکته نهفته در تصویر تبلیغاتی پیراهن جدید چلسی

به گزارش تفطن، تهران- خبرنگاران- در عکس های لو رفته از پیراهن جدید باشگاه چلسی برای فصل آینده، نکته ای وجود دارد که به طور اجتناب ناپذیر از چشمان تیزبین کاربران فضای مجازی پنهان نمانده است.

نکته نهفته در تصویر تبلیغاتی پیراهن جدید چلسی

به گزارش خبرنگاران، شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: سرانجام فصل فوتبالی به طور معمول زمانی است که بسیاری از تیم ها از پیراهن جدیدشان برای فصل بعد رونمایی می نمایند.

در نتیجه، در این برهه تصویر پیراهن جدید بسیاری از تیم ها پیش از موعدِ عرضه رسمی، لو می رود و این بار نوبت چلسی بود که پیراهن های فصل آینده خانه و خارج از خانه شان به طور غیر رسمی در فضای مجازی منتشر گردد.

با این وجود نکته حائز اهمیت در خصوص این موضوع این است که در تصویر تبلیغاتی لو رفته ادن هازارد هافبک بلژیکی این تیم با وجود شایعات سفت و سخت در خصوص انتقال تابستانی به سانتیاگو برنابئو، در پیراهن جدید آبی ها دیده می گردد.

تارنمای فوتی هدلاینز که همه ساله طرح جدید پیراهن های باشگاه ها را پیش از اعلام رسمی لو می دهد، در شیرین کاری تازه خود علاوه بر انتشار تصاویر پیراهن جدید چلسی، بخشی از تصاویر تبلیغاتی بازیکنان این باشگاه را که به همین منظور تهیه شده، منتشر کرد.

در تصویر مذکور، سه بازیکن چلسی با پیراهن های جدید باشگاه برای فصل آینده به چشم می خورند که در این عکس سه نفره علاوه بر اتان آمپادو و سزار آسپیلیکوئتا، ادن هازاد نیز حضور دارد.

نکته عجیب این است که هازارد به دفعات با باشگاه رئال ارتباط داده شده و انتقال وی یکی از محتمل ترین خریدهای کهکشانی ها محسوب می گردد؛ مرد بلژیکی در مصاحبه هایی متعدد نسبت به پوشیدن پیراهن نمادین رئال ابراز تمایل نموده و علاوه بر این، همیشه تحسین و تمجید خود را از زین الدین زیدان آشکارا عنوان نموده است.

در این بین توجه به یک نکته لازم است: با وجود اینکه باشگاه ها معمولا از بازیکنان خروجی خود برای تصویر تبلیغاتی پیراهن جدید استفاده نمی نمایند، حضور هازارد در این تصویر بدان معنا است که آبی های لندن همچنان بر این باورند که توانایی حفظ ستاره ارزشمند خود را دارند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 369

به "نکته نهفته در تصویر تبلیغاتی پیراهن جدید چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته نهفته در تصویر تبلیغاتی پیراهن جدید چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید