هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت

به گزارش تفطن، هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت (Swissotel Resort Phuket Patong Beach)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره کشور تایلند برای تجربه اقامتی آرام و با کیفیت در تور پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت

این هتل 5 ستاره متعلق به گروه هتل‌های زنجیره ای سوئیس اوتل است که در سراسر دنیا شعبه دارند و سرویس لوکس و مناسبی را در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهند. این هتل در ساحل پاتونگ بیچ پوکت قرار گرفته و یک مکان عالی برای استراحت و گذراندن تعطیلات است. اتاق‌های این هتل برای اقامت بسیار راحت می‌باشند و به سبک مدرن و بااستفاده از رنگ‌های روشن دکور شده‌اند. این هتل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای اقامت در تور پوکت باشد.

هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت تنها 4 دقیقه پیاده تا ساحل منطقه پاتونگ فاصله گرفته است به علاوه  مجموعه خرید جانگ سیلون در نزدیکی این هتل قرار دارد. با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحتی به ساحل و مراکز خرید شهر پوکت خواهید داشت.

رستوران‌‌های این هتل با غذاهای تایلندی و غذاهای بین المللی آماده ارائه سرویس به شما هستند و می‌توانید از صرف غذا در رستوران‌های این هتل که دارای مناظری بسیار زیبا از دریا و شهر پوکت هستند در تور پوکت لذت ببرید.

استخر سرباز، استخر مخصوص کودکان، سالن های ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن بازی، میز تنیس، رستوران های مختلف، کافه تریا و اینترنت رایگان از امکاناتی هستند که این  هتل در اختیار گردشگان قرار می‌دهد.

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 112

به "هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوئیس اوتل پاتونگ بیچ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید