واکنش عجیب اپل به انفجار خطرناک اپل واچ یکی از کاربران! ، عکس

به گزارش تفطن، دیجیاتو نوشت: یکی از کاربران اپل واچ سری 7 پس از داغ شدن بیش از مقدار دستگاه، دود کردن و در نهایت منفجر شدن آن، گزارش هایی در این رابطه منتشر نموده است. اپل از این کاربر خواسته تا موضوع حادثه را با هیچ فردی به اشتراک نگذارد!

واکنش عجیب اپل به انفجار خطرناک اپل واچ یکی از کاربران! ، عکس

این کاربر شرح می دهد که متوجه شده اپل واچ سری 7 او بسیار داغتر از حد معمول شده است. سپس متوجه شد که پنل پشتی دستگاه نیز ترک خورده و watchOS به او هشداری در خصوص احتیاج به خاموش شدن دستگاه به علت دمای زیاد آن نشان می دهد. کاربر بعلاوه ادعا نموده که در این شرایط، در خانه خود بوده که دمای آنجا کمی بیشتر از 21 درجه سانتیگراد سلسیوس بوده است.

با وجود این شرایط، کاربر اپل واچ فورا با پشتیبانی غول فناوری تماس گرفته تا شرایط را به آن ها شرح دهد. او شرح می دهد که شکایتش در نهایت و پس از طی کردن چندین مرحله به دست مدیر مربوطه رسیده که میخواهد تحقیقات بیشتری خود را شروع کند.

ظاهرا پس از تماس، پشتیبانی اپل هیچ راهکار یا توصیه ای به او ارائه ننموده و تنها دستورالعمل ارائه شده به وسیله آن ها این بوده که به ساعت دست نزند!

با این حال، صبح روز بعد، شرایط حادتر از قبل شده است. کاربر شرح می دهد که پس از بیدار شدن از خواب متوجه شده که اپل واچ حتی داغ تر شده و حرارت آن، نمایشگر دستگاه را خرد نموده است.

هنگامی که او تصمیم گرفته تا از اپل واچ سری 7 داغ شده عکس بگیرد و آن را به اپل ارسال کند، بلافاصله صداهایی شبیه به ترک خوردن از دستگاه شنیده و درست زمانی که آن را از پنجره به بیرون پرتاب نموده، ساعت هوشمند اپل منفجر شده است. ظاهرا این حادثه آثار سوختگی روی مبل او ایجاد نموده و کاربر بعلاوه به علت نگرانی های مربوط به مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه نموده است.

سپس او دوباره با اپل تماس گرفت تا شرایط را به آن ها شرح دهد. پشتیبانی غول فناوری به او شرح داده که این پرونده اولویت اصلی آن ها خواهد بود اما ظاهرا تا روز گذشته هیچ تماسی از سوی اپل نداشته است.

در نهایت، اپل ساعت خود را برای انجام آزمایش های بیشتر از این کاربر تحویل گرفته و بعلاوه سندی را برای او ارسال نموده که در آن خواسته شده تا این داستان را با هیچ فردی به اشتراک نگذارد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2447

به "واکنش عجیب اپل به انفجار خطرناک اپل واچ یکی از کاربران! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب اپل به انفجار خطرناک اپل واچ یکی از کاربران! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید