ویلای آمانزی ، پوکت، تایلند

به گزارش تفطن، ویلای آمانزی (Villa Amanzi) هتلی شیک در ساحل کامالا (Kamala) در پوکت (Phuket) واقع در ساحل غربی تایلند است.

ویلای آمانزی ، پوکت، تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این ساختمان مجلل در میان صخره های بزرگ، طبیعت زیبا، انبوه درختان استوایی و تپه های تماشایی بنا شده و چشم انداز خیره نماینده ای به آب های نیلگون دریای آندامان (Andaman) دارد.

آمانزی شش اتاق بزرگ مبله دارد که هر کدام دارای حمام و بالکن اختصاصی است.

از دیگر امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم وای فای، تلویزیون های تخت 32 اینچ، سیستم کنترل روشنایی مرکزی لمسی، پرده و پنکه سقفی اشاره نمود.

در ضمنً هر اتاق دارای یک راه پله اختصاصی برای دسترسی به دریا است.

بنا به گفته سایت هتل به آدرس villaamanzi.com، هزینه اقامت در این هتل مجلل روزانه بین 2000 تا 5500 دلار است که بر حسب فصول مختلف سال تغییر می نماید.

استخر 15 متری این هتل از نوع infinity edge است. استخر بیکران (infinity edge) نوعی استخر لوکس و پرهزینه است که در آن، لبه استخر از دید افراد پنهان است و لذا این توهم برای شناگران به وجود می آید که گویی استخر تا افق ادامه دارد.

مهمانان می توانند از سقف اتاق ها، مستقیماً به درون استخر شیرجه بزنند؛ کاری بسیار لذتبخش و البته هیجان انگیز!

شنا و غواصی در آب های شفاف و در کنار گله انواع ماهی هایی که در آب های این خلیج دنج پرسه می زنند، از دیگر فعالیت های شادی آور و لذتبخشی است که مهمانان هتل می توانند انجام دهند.

آمانزی فضای فوق العاده ای برای جدا شدن از روزمرگی ها و دغدغه های جاری است.

در این مکان مهمانان می توانند جسم و جان خود را به طبیعت بسپارند نمایند و آرامش بیابند.

فاصله ها و دسترسی:

ویلای آمانزی از ساحل کامالا (Kamala) ده دقیقه، از ساحل بنگ تاو (Bang Tao) بیست دقیقه، از پاتونگ (Patong) بیست و پنج دقیقه، از شهر پوکت سی و پنج دقیقه و از فرودگاه پوکت 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

در ضمنً پارسیا ریزورت (Paresa Resort) که یکی دیگر از هتل های منطقه به شمار می رود در کنار آمانزی قرار گرفته است و با ماشین طی دو دقیقه می توان به آنجا رسید.

منبع: لست سکند
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 785

به "ویلای آمانزی ، پوکت، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای آمانزی ، پوکت، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید