پائولو کوئیلو پیش نویس کتاب بچه ها مشترکش با کوبی برایانت را پاک می نماید

به گزارش تفطن، پائولو کوئیلو، نویسنده کتاب کیمیاگر پیش نویس کتاب بچه هایی را که با همکاری کوبی برایانت داشت می نوشت، پاک نموده است چرا که به گفته او دیگر دلیلی برای نوشتن این کتاب نمانده است.

پائولو کوئیلو پیش نویس کتاب بچه ها مشترکش با کوبی برایانت را پاک می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، نویسنده برزیلی دارای کتاب های پرفروش جهانی می گوید کوبی برایانت از هواداران کتاب کیمیاگر، قصه روحانی اش، بود و او با همراهی برایانت داشت یک کتاب بچه ها می نوشت.

کوئیلو گفت پس از سقوط بالگرد حامل برایانت، قهرمان افسانه ای بسکتبال آمریکا که باعث مرگ او، دخترش و هفت نفر دیگر شد، پیش نویسی را که آن دو رویش کار نموده بودند، پاک نموده است.

کوئیلو در حساب اینستاگرامش نوشت: کوبی برایانت عزیز، تو فقط یک بازیکن بزرگ نبودی. من در مصاحبت با تو چیزهای بسیاری آموختم. من این پیش نویس را پاک خواهم کرد، دیگر دلیلی برای نوشتن این کتاب نمانده است.

کوئیلو به آسوشیتدپرس گفت برایانت، پنج بار قهرمان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دو بار برنده مدال طلای المپیک، از او خواسته بود این کتاب درباره بچه ها محرومی باشد که از راه ورزش بر ناملایمات زندگی شان غلبه می نمایند. برایانت به وسیله گرانیتی استودیوز، شرکت چندرسانه ای ای با گروهی از نویسندگان برای انتشار رشته ای کتاب های بچه ها با موضوع جادو و ورزش کار می کرد.

کوئیلو گفت که برایانت همیشه دلبسته انتشار کتابی بود که سرمشق مثبتی برای بچه ها به خصوص بچه ها خانواده های فقیرتر باشد.

کوئیلو اضافه نمود شاید روزی درباره چیزهایی که از کوبی یاد گرفتم و اینکه او چه شخص یگانه ای بود، بنویسم، اما نوشتن کتاب بچه ها دیگر معنایی ندارد.

  • بدرود کوبی برایانت عزیز | بسکتبال بی تو چیزی کم دارد

  • کوبی برایانت روی جلد مجله تایم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1018

به "پائولو کوئیلو پیش نویس کتاب بچه ها مشترکش با کوبی برایانت را پاک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پائولو کوئیلو پیش نویس کتاب بچه ها مشترکش با کوبی برایانت را پاک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید