آشنایی با پارک های ملی تایلند

به گزارش تفطن، پارک های ملی تایلند بهترین مکان برای درک بهتر طبیعت شگرف کشور تایلند هستند. تایلند کشور استوایی بسیار زیبای قاره ی آسیا می‌باشد که پارک های ملی زیبای آن، یکی از جذابیت های این کشور به شمار می‌روند.

آشنایی با پارک های ملی تایلند

پارک مو کو سورین در تور تایلند

مو کو سورین یکی از زیباترین پارک‌های ملی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید. این پارک گروهی محافظت شده از جزایر در دریای آندامان در 60 کیلومتری (37 مایلی) سرزمین اصلی است. این جزایر، بسیاری از نقاط بزرگ غواصی با آب های روشن، صخره های مرجانی خیره کننده و انواع ماهی، لاک پشت های دریایی و دیگر حیات دریایی را ارائه می کنند. همچنین برخی نقاط بزرگ غواصی مانند ریشلیو راک، وجود دارد که سایت غواصی معروف جهان تلقی می شود. می توانید تورهای سازمان یافته ای را به این پارک دریایی و یا بازدید از آن، ترتیب خواهد داد.

پارک ملی خائو سوک در تور تایلند

این پارک ملی واقع در استان تانی سورات، عمدتا شامل جنگل انبوه است. در واقع، منطقه پربارانی در تایلند تلقی می شود که به حمایت از تنوع گسترده ای از گیاهان و حیوانات، کمک می کند. علاوه بر صدها گونه پرنده، این پارک دارای گربه های وحشی، گوزن ها، خوک های خرطوم دراز، فیل ها و گرازها می باشد. همچنین می توانید یکی از بزرگترین گلکاری های جهان را در اینجا پیدا کنید، Rafflesia kerrii کمیاب، در تایلند، که تنها در Khao Sok وجود دارد. فصل خشک، بین ماه های ژوئن و اکتبر، بهترین زمان برای سفر به این پارک با تور تایلند است.

پارک ملی مو کو سیمیلان در تور تایلند

پارک ملی مو کو سیمیلان، یکی دیگر از پارک های دریایی تایلند می‌باشد، مجمع الجزایری متشکل از 11 جزیره 70 کیلومتر (43 مایل) دور از سواحل دریای آندامان. این جزایر گرانیتی در بالا سر آب، زیباتر از پایین آب هستند، با جنگل انبوه در قسمت بالائی، احاطه شده با سواحل سفید و حاشیه صخره های مرجانی. بین دسامبر و آوریل، آب، بسیار روشن است و زمان خوبی برای غواصی و شیرجه رفتن به شمار می رود. برخی از جزایر، مانند کو Miang و Ko Simlan، دارای هتل ها و رستوران ها هستند.

انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 124

به "آشنایی با پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "آشنایی با پارک های ملی تایلند" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید