پربازدیدترین جاذبه های تور تایلند

به گزارش تفطن، تایلند از زیباترین کشورهای آسیا و از محبوب‌ترین کشورهای آن در بین گردشگران تور تایلند است. در این مقاله شما را با جاذبه‌هایی از این کشور آشنا خواهیم کرد که فرصت بازدید از آن‌ها را از دست بدهید.

پربازدیدترین جاذبه های تور تایلند

جزایر سیمیلیان در تور تایلند

این گروه از صخره ها و جزیره ها در فاصله نود دقیقه ای از ساحل استان پهانگ نگا قرار گرفته‌اند. این منطقه در سال 1982 به عنوان پارک ملی دریایی معرفی شده است و به تبع آن تا حد زیادی توسعه نیافته باقی مانده‌اند. این جزایر که نام خود را از واژه مالایی سیمبلان به معنی عدد نه گرفته شده است شامل نه جزیره مهم این منطقه هستند.

آب هایی که این جزایر را فرا گرفته اند سرشار از ماهی های گرمسیری، مرجان های رنگارنگ و منظره زیرآبی استثنایی هستند. این منطقه یکی از بهترین و لذت بخش ترین تجربه های غواصی در جهان را برای گردشگران تور تایلند فراهم می‌کند.

بازارهای شناور بانکوک در تور تایلند

بازارهای رنگارنگ شناور بانکوک یکی از جاذبه‌های جالب تور تایلند هستند به واسطه عکس‌های زیبا که در راهنماها و کتاب های سفر به چاپ رسیده‌اند بسیاری شناخته شده هستند. هر چند امروزه بیشتر اجناس این بازارها برای توریست ها عرضه می‌گردند، این بازارهای زیبا همچنان پر از  میوه‌ها و سبزیجات گرمسیری، آب نارگیل تازه و غذاهای محلی که در آشپزخانه های شناور و در قایق ها پخته می شوند، هستند. برای لذت بردن هرچه بیشتر از این بازارهای زیبا بدون نیاز به چانه زنی سر قیمت ها از قایق هایی که به همراه راهنما به بازار (Damnoen Saduak) می روند استفاده نمایید. دیگر بازارهای شناور بانکوک بازارهای تالینگ چانگ، بنگ کوویانگ و بازار خا هستند.

ساحل رایلی (raily) در تور تایلند

اکنون ساحل ریلی در لیست برترین جاذبه های گردشگری جهان به عنوان یکی از منحصربفردترین اماکن گردشگری کشور تایلند قرار دارد. این ساحل دیدنی که در جنوب ساحل (Ao Nang) و در اطراف دماغه ای صخره ای واقع شده است، تنها توسط قایق قابل دسترسی است. ساحل ریلی جهانی آرام و خارق العاده را پیش روی گردشگران قرار داد است. این شبه جزیره کوچک با سواحل شنی سفید رنگ خیره کننده، صخره هایی از جنس سنگ آهک، مناظر خارق العاده، غارها و تالاب هایی که در دل صخره ها جای گرفته است و با جریان جزر و مد تغییر شکل پیدا می کنند، تجربه ای فراموش نشدنی را در محیطی کوچک برای بازدید کنندگان خلق خواهند کرد.

پارک ملی Khao Yai در تور تایلند

این پارک ملی که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، دومین پارک ملی بزرگ تایلند (با مساحتی برابر با  2,168 کیلومتر مربع) و یکی از پربازدیدترین پارک های ملی است. این پارک در امتداد چهار شهر سارابوری (درغرب)، ناخون نایوک ناخون راتچاسیما و پراچین بِری گسترده شده‌اند. مرتفع ترین نقطه در کوهستان خائورام مساحتی برابر با 1351 متر بالاتر از سطح دریا دارد. پارک ملی (Khao Yai) با ویژگی های منحصربفردی همچون منظره ای کوهستانی و سرسبز، دره های حاصلخیز، آبشارهای خروشان، تنوع زیستی غنی و فاصله ای سه ساعته با شهر بانکوک سالانه گردشگران بسیاری را بسوی خود جذب خواهد کرد. 

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 119

به "پربازدیدترین جاذبه های تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدترین جاذبه های تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید