پیگیری تمرینات سهراب مرادی در تهران، قهرمان وزنه برداری المپیک منعی برای تمرین انفرادی ندارد

به گزارش تفطن، با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی وزنه برداری به دلیل مقابله با ویروس کرونا، قهرمان المپیک 2016 ریو تمریناتش را در سالن وزنه برداری مجموعه آزادی دنبال می نماید.

پیگیری تمرینات سهراب مرادی در تهران، قهرمان وزنه برداری المپیک منعی برای تمرین انفرادی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اردوی تیم ملی وزنه برداری بعد از شیوع بیماری کرونا و لغو مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان تعطیل شد. پیش از این عنوان شده بود که این اردو از 21 اسفند در مجموعه آزادی تهران شروع می گردد.

با وجودی تعطیلی اردوی تیم ملی، فدراسیون وزنه برداری منعی برای پذیرش قهرمانان به صورت انفرادی در آزادی ندارد و به همین دلیل سهراب مرادی برای پیگیری تمریناتش در این محل به صورت انفرادی تمرین می نماید.

داوود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما سهراب مرادی را از لحظه جراحی و قبل از آن تحت داشتیم، چون کارهای او به کمیته پزشکی واگذار شده بود و او را به شرایط ایده آل رساندیم. درست است وزنه ای که اخیراً در مسابقات گزینشی زد، 10 کیلوگرم کمتر از انتظارمان بود، ولی با این رکورد در کورس رقابت باقی ماند. او دو آسیب دیدگی سنگین را سال جاری پشت سر گذاشت و هر ورزشکار دیگری بود، نمی توانست به میدان بازگردد.

وی ادامه داد: بعد از آسیب های ورزشی، دو نکته خیلی مهم وجود دارد؛ یکی رسیدن به ورزش و دیگری رسیدن به قهرمانی، که مرادی هر دو مورد را به خوبی انجام داده و فرایند آماده سازی اش را به خوبی طی می نماید و به دوره قهرمانی نیز بازگشته است. او تمریناتش را این روزها در سالن آزادی ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1134

به "پیگیری تمرینات سهراب مرادی در تهران، قهرمان وزنه برداری المپیک منعی برای تمرین انفرادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تمرینات سهراب مرادی در تهران، قهرمان وزنه برداری المپیک منعی برای تمرین انفرادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید