چه کارها که با پالت نمی توان کرد!

به گزارش تفطن، یک پالت کثیف و رنگ و رو رفته به دردی نمی خورد، اما پالتی که آن را تمیز کنید و رنگ بزنید به هزار استفاده دارد! اگر می خواهید بدانید چه طور از طریق پالت خانه را شیک کنید، بقیه این مطلب را بخوانید!

چه کارها که با پالت نمی توان کرد!

خانه ای مدرن، با وسایل چوبی دوست دارید اما نمی توانید از پس هزینه های خرید مبلمان تازه برای خانه برآیید؟ با استفاده از چند پالت هم خانه را شیک کنید و هم برای این کار هزینه نکنید.

در ادامه چیزهایی که با یک پالت می توان ساخت را به شما آموزش می دهیم:

1- مبل

برای ساخت مبلی با پالت، بسته به اندازه ای که می خواهید مبل تان داشته باشد، تعدادی پالت تهیه کنید. من از 6 عدد پالت برای ساخت این مبل استفاده کردم. پالت ها را به هر رنگی که می خواهید رنگ بزنید (بهتر است از رنگ قهوه ای بهره ببرید تا نتیجه کار شیک تر گردد). آنها را روی هم قرار دهید و یک تشک مبل هم روی آنها بگذارید. حالا با چند کوسن مبل تان را تزئین کنید. به همین سادگی!

2- میز جلوی مبل

میز جلوی مبل را هم می توانید از پالت ها بسازید. من برای این کار از یک پالت استفاده کردم اما اگر شما می خواهید میزتان بلند تر باشد از تعداد بیشتری پالت بهره ببرید. پالت میز را با همان رنگ پالت مبل ها رنگ کنید.

3- میز بلند

با استفاده از دو پالت و یک قطعه سنگ، این میز زیبا را برای کنار دیوار پذیرایی یا هر جای دیگری درست کنید. وقتی میزتان آماده شد حتی به نظر نمی آید که آن را تنها از دو تکه پالت ساخته اید و انگار اندازه زیادی برای خرید آن هزینه نموده اید.

4- میز تلویزیون

با استفاده از یک پالت کوچک این میز تلویزوین مدرن را بسازید. اگر سایز پالت بزرگ است، آن را از طریق اره ببرید و کوچک ترش کنید. قسمت بدنه پالت میز تلویزیون تان را با رنگ قهوه ای تیره و سطحی که تلویزیون بر روی آن قرار می گیرد را با طیف دیگری از همان رنگ، رنگ بزیند.

5- میز جلوی در

یک پالت را رنگ کنید و به صورت ایستاد جلوی در گذارید. اگر روی آن یک قطعه سنگ قرار دهید بهتر است.

6- تخت

این ایده ای بکر است! با استفاده از چند پالت می توانید تختی دو نفره و شیک بسازید. 8 پالت برای تخت و 2 عدد پالت برای تکیه گاه آن احتیاج دارید.

7- خودتان چه فکری دارید؟!

به همین ترتیب از طریق پالت می توانید هر چیز دیگری که به فکرتان می رسد را هم بسازید!

منبع: فوت و فن / instructables.com
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2415

به "چه کارها که با پالت نمی توان کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارها که با پالت نمی توان کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید