کرونا نخستین قربانی خود را از کنگره آمریکا گرفت

به گزارش تفطن، ویروس کرونا که همچون سونامی ایالات متحده آمریکا را در نوردیده است با شروع به کار یکصدو هفدهمین دوره کنگره، نخستین قربانی خود را از جمع نمایندگان این مجلس گرفت.

کرونا نخستین قربانی خود را از کنگره آمریکا گرفت

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: ران رایت (Ron Wright) نماینده حزب جمهوریخواه از ایالت تگزاس به علت ابتلا به ویروس کرونا در سن 67 سالگی در بیمارستانی در دالاس آمریکا درگذشت.

بنابراین گزارش، بیانیه جان باختن این نماینده مجلس نمایندگان روز دوشنبه (روز گذشته) صادر و به این موضوع اشاره شد که وی از سه هفته گذشته در بیمارستان به علت ابتلا به کووید-19 بستری بوده است.

آزمایش ابتلا به ویروس کرونا نماینده جان باخته ، در 2 بهمن ماه مثبت اعلام شده بود اما وی در آنزمان در بیانیه ای گفت که دارای علائم خفیف این بیماری است و درمجموع شرایط سلامتی خوبی دارد و وظایف خود را از خانه انجام می دهد.

سی ان ان اضافه نمود: این نخستین مرگ یک نماینده مجلس نمایندگان به علت ابتلا به ویروس کرونا با آغاز به کار کنگره جدید به شمار می رود، پیش از این و در ماه دسامبر گذشته لوک لتلو (Luke Letlo) چهل و یک ساله، فردی که در انتخابات 13 آبان 1399 کنگره از ایالت فلوریدا پیروز شده بود قبل از آغاز به کار مجلس نمایندگان به علت ابتلا به کووید-19 جان باخت.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز 27 میلیون و 700هزار نفر گذشته که از این تعداد نیز بیش از 476 هزار نفر جان باخته اند.

دولت بایدن در کوشش است تا سو مدیریت به جای مانده از دوره رئیس جمهوری سابق آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در این کشور را کنترل کند، شرایطی که اقتصاد آمریکا را با بحران روبرو ساخته است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1860

به "کرونا نخستین قربانی خود را از کنگره آمریکا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نخستین قربانی خود را از کنگره آمریکا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید