گوگل و سامسونگ به داد اندروید می رسند!

به گزارش تفطن، زومیت نوشت: گوگل میخواهد با همکاری سامسونگ، مشکل عملیات پس زمینه اندروید را با انتشار نسخه 14 این سیستم عامل برطرف کند.

گوگل و سامسونگ به داد اندروید می رسند!

اگرچه گوگل اندروید را توسعه داده است، اما اغلب سازندگان گوشی های هوشمند این سیستم عامل را برای محصولات خود سفارشی سازی می نمایند. بدین ترتیب هر برندی تجربه متفاوتی از اندروید را ارائه می دهد و همین موضوع باعث ایجاد مسائلی می گردد. به عنوان مثال، دستگاه های مختلف خدمات پس زمینه متفاوتی را مدیریت می نمایند که می تواند برای بعضی کاربران ناامیدنماینده باشد. خوشبختانه گوگل میخواهد با همکاری سامسونگ تجربه ای بهتر از خدمات پس زمینه اندروید را ارائه دهد.

گوگل و سامسونگ برای برطرف یکی از مهم ترین مسائل اندروید، یعنی مدیریت ناسازگار خدمات پس زمینه، با یکدیگر همکاری می نمایند. این دو شرکت قصد دارند از اجرای یکنواخت APIهای پس زمینه اندروید 14 اطمینان حاصل نمایند و تأثیر این اقدام از به روزرسانی One UI 6.0 برای دستگاه های گلکسی شروع می گردد.

درواقع بحث خدمات پس زمینه اندروید، موضوع نوی نیست. سازندگان گوشی های هوشمند از مدت ها قبل برای افزایش عمر باتری دستگاه خود، بعضی از قابلیت های سیستم عامل مذکور را محدود می نمایند. این مورد اغلب منجر به رفتارهای ناخواسته برنامه ها و تجربه کاربری ضعیف تر می گردد. اندروید 14 تغییراتی را برای برطرف این مسائل ارائه خواهد داد که ازجمله می توان به عملیات پس زمینه ساده و خط مشی های نو گوگل پلی اشاره نمود.

همان طور که گیزموچاینا اشاره می نماید، سامسونگ اولین شرکتی است که برای حل مشکل عملیات های پس زمینه با گوگل همکاری می نماید و نتیجه این اقدامات در آپدیت One UI 6.0 ارائه خواهد شد.

رویداد I/O 2023 در تاریخ 10 می (20 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد و انتظار می رود اندروید 14 در این مراسم معرفی گردد و جزئیات بیشتری درمورد آن درسترس قرار گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2541

به "گوگل و سامسونگ به داد اندروید می رسند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل و سامسونگ به داد اندروید می رسند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید