2 بازیکن قمی در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند

به گزارش تفطن، خبرنگاران: 2 بازیکن قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند.

2 بازیکن قمی در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند

به گزارش خبرنگاران از قم، فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا اعلام شد که در این فهرست 14 نفره نام 2 بازیکن قمی نیز به چشم می خورد.

خسوس کاندلاس رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال در ازبکستان و روسیه، نام 4 بازیکن را از فهرست بازیکنان خط زد تا در نهایت 14 بازیکن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام تعیین شوند.

بر این اساس، علیرضا وفایی بازیکن خلاق و جوان تیم فوتسال ماهان تندیس قم که پیش از این کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان نیز بود به همراه علی اصغر حسن زاده بازیکن باتجربه تیم فوتسال نوریلسکی نیکل روسیه تیم ملی کشورمان را در ویتنام همراهی می نمایند.

احمد اسماعیل پور، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، حمید احمدی، وحید شفیعی، محمد شجری، محمد طاهری، بهروز جعفری، فرهاد فخیم، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده و قدرت بهادری 14 بازیکنی هستند که از سوی خسوس کاندلانس برا حضور در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا معرفی شدند.

این رقابت ها از 10 تا 20 اردیبهشت 93 در هوشی می نه ویتنام برگزار می گردد و ایران در گروه دوم با تیم های استرالیا، چین و اندونزی همگروه شده است.

نخستین مسابقه تیم ملی فوتسال ایران در ایران رقابت ها روز چهارشنبه برابر تیم ملی اندونزی برگزار می گردد و این در حالی است که در دوره گذشته این مسابقات در امارات، تیم ملی کشورمان در رده سوم آسیا نهاده شد.

برنامه بازی های به توضیح زیر است:

گروه B

10 اردیبهشت : ایران - اندونزی، ساعت 12:30

10 اردیبهشت : استرالیا - چین، ساعت 15:30

12 اردیبهشت: اندونزی - استرالیا، ساعت 12:30

12 اردیبهشت: چین - ایران، ساعت 15

14 اردیبهشت: ایران - استرالیا، ساعت 12:30

14 اردیبهشت: چین - اندونزی، ساعت 12:30

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 602

به "2 بازیکن قمی در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن قمی در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید