2 خودرو پرطرفدار ایرانی که کمیاب شدند

به گزارش تفطن، خبرنگاران : پراید 131 در قیاس با هفته گذشته تغییر قیمت نداشته و با قیمت 81 میلیون تومان در دسترس خریداران است.

2 خودرو پرطرفدار ایرانی که کمیاب شدند

به گزارش خبرنگاران، خانواده پراید با دو مدل صندوقدار 132، 131 و یک مدل هاچ بک یعنی پراید 111 سال هاست کف قیمتی را در بازار به خود اختصاص داده است. با توجه به توقف فراوری این خانواده این روزها پراید 132 صفر کیلومتر در بازار کمیاب شده بنابراین نمی توان قیمت مشخصی برای این عضو خانواده پراید بیان کرد.

>>>بیشتر بخوانید؛

قیمت ها در بازار خودرو قد کشید/کدام خودروها کمیاب شد؟

اما دو عضو دیگر خانواده پراید در بازار موجود هستند. پراید 131 در قیاس با هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته و با همان قیمت 81 میلیون تومان در دسترس خریداران بوده است.

خبری از ساینای گیربکس اتومات صفر کیلومتر نیست

ساینا محصول خودروسازی سایپا است. این خودروساز حساب ویژه برای ایجاد تنوع در سبد محصولاتی خود روی این خودرو باز نموده اند.

سایپایی ها قرار است مدل S این خودرو تا چندی دیگر روانه بازار نمایند. در حال حاضر تنها مدل EX در بازار موجود است و دیگر خبری از ساینا صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک در بازار نیست.

ساینا EX نیز همانند تیبا صندوقدار رشد 3 میلیون تومانی داشته است. قیمت این خودرو از 105 میلیون تومان به 108 میلیون تومان در بازار رسید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1451

به "2 خودرو پرطرفدار ایرانی که کمیاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 خودرو پرطرفدار ایرانی که کمیاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید