VAR علیه امیری و ترابزون

به گزارش تفطن، در شکست ترابزون مقابل گزتپه داور چهار بار از فناوری VAR استفاده کرد.

VAR علیه امیری و ترابزون

به گزارش خبرنگاران ،روز شنبه تیم ترابزون اسپور میزبان گزتپه بود و این دیدار در خاتمه با برد گزتپه به اتمام رسید.در این مسابقه وحید امیری در ترکیب اصلی بود که بین دو نیمه تعویض شد اما مجید حسینی مصدوم در لیست 18 نفره تیمش هم نبود.

اتفاق ویژه این مسابقه استفاده مکررر تیم داوری از یاری داور ویدئویی بود که در نهایت به ضرر ترابزون تمام شد.در این بازی در و در حالی که ترابزون با دو گل دقایق 8 و 28 میهمان از حریفش عقب افتاده بود دقیقه 42 وحید امیری حرکت بسیار خوبی انجام داد و پس از دریبل بازیکن حریف، بوراک ییلماز را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد.سانتر ییلماز به دست مدافع گزتپه خورد اما تصمیم گیری درباره این صحنه به یاری داور ویدئویی سپرده شد.حسین گوچک داور مسابقه با نظر VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد تا حرکت زیبای وحید امیری به پنالتی ختم گردد.اما بتو به زیبایی ضربه ییلماز را مهار کرد تا در خاتمه نیمه نخست بازی 2-0 باقی بماند.

20 دقیقه پس از شروع نیمه دوم هم عبدالکادیر عمر در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و سپس ییلماز را در موقعیت گلزنی قرار داد و موفق به گلزنی شد.بازیکنان تیم گزتپه به این صمیم داور معترض بودند اما VAR رای به صحیح بودن گل داد.

در ادامه نیمه دوم یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه گزتپه رخ داد و این بار ترابزونی ها به تصمیم داور اعتراض داشتند و بازهم VAR به میان آمد اما پنالتی اعلام نشد.

در آخرین دقیقه بازی هم شاگردان اونال کارامان که برای فرار از شکست کوشش می کردند ،موفق به گلزنی هم شدند اما یاری داور ویدئویی برخورد توپ با ییلماز پیش از گل را آفساید دانست تا در شب جنجالی فوتبال ترکیه، ترابزون شکست تلخی را تجربه کند.

در جدول رده بندی 18 تیمی سوپر لیگ ترکیه ترابزون اسپور با اندوخته 7 امتیازی دهم است.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 205

به "VAR علیه امیری و ترابزون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "VAR علیه امیری و ترابزون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید