توخل: نیمار درد شدیدی نداشت اما باید منتظر معین شدن شرایط او بمانیم، می توانستیم بهتر باشیم

به گزارش تفطن، سرمربی پاری سن ژرمن گفت که ستاره برزیلی این تیم مقابل نماینده ترکیه درد شدیدی احساس نمی کرد، اما برای معین شدن شرایط مصدومیت او باید صبر کرد.

توخل: نیمار درد شدیدی نداشت اما باید منتظر معین شدن شرایط او بمانیم، می توانستیم بهتر باشیم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل پس از پیروزی 2 بر صفر پاری سن ژرمن مقابل باشاک شهیر ترکیه گفت: نتیجه خوب بود، اما می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما سخت و بدون ریتم وارد بازی شدیم و باید خیلی درگیرانه بازی می کردیم. اجازه دادیم حریف بازی را باز کند و آنها توپ را به سادگی به یکدیگر پاس می دادند. در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بد نبودیم، اما این یکی از بهترین بازی های ما نبود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با انتقاد از شرایط استراحت بازیکنان برای شرکت در فصل 21-2020 توضیح داد: اکنون انتظارات از ما نباید بالا باشد. سال جاری مانند فصل گذشته نیست و تفاوت بسیاری دارد. ما نتوانستیم به تعطیلات برویم و استراحت کنیم. برنامه تمرینی خوبی نداشتیم و پس از خاتمه فصل گذشته، کار را آغاز کردیم. بازیکنان زمان استراحت خوبی نداشتند و نمی توانید از همه این بازیکنان، در 60 تا 65 مسابقه انتظار بازی خوب داشته باشید.

سرمربی پاری سن ژرمن با بیان اینکه فرایند آماده سازی سال جاری تیمش کافی نبوده است، اظهار داشت: باید بدانیم بازی های ملی را هم داریم. من همواره کوشش می کنم به بازیکنانم انگیزه بدهم، اما شرایط برای آنها آسان نیست. با این حال بازیکنانم تمام کوشش خود را می نمایند.

توخل با بیان اینکه تیمش در گروه بسیار سختی واقع شده است و باید در لوشامپیونه هم به میدان برود، گفت: ملاقات مجدد با منچستریونایتد قطعاً سخت خواهد بود، اما هدف ما بر تمرکز روی هر مسابقه و ادامه بازی هاست. صعود از این گروه سخت است و باید کیفیت بازی خود را بالا ببریم.

وی در خصوص تعویض اجباری نیمار بیان نمود: تعویض برای او ضروری بود و ما باید برای تعیین شدن شرایط آسیب دیدگی نیمار منتظر بمانیم. درد او شدید نبود، اما احساس ناراحتی می کرد. برنامه فشرده مانند برنامه سال جاری ممکن است به قیمت از دست دادن چند مسابقه تمام گردد، اما اکنون (درباره شرایط نیمار) مطمئن نیستم.

سرمربی پاری سن ژرمن در واکنش به نقدها نسبت به بازی مارکینیوش در خط هافبک گفت: هر کسی می تواند نقش منتقد را بازی کند. همه فکر می نمایند او در دفاع بهتر است؟ مارکینیوش فصل گذشته کجا بازی می کرد که چهار جام آوردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم؟ اگر کسی می خواهد انتقاد کند، بگذارید مدرک مربیگری بگیرد و ثابت کند. همچنین انتخاب پُست بازی او تصمیم من است و دلایل زیادی برای بازی کردن مارکینیوش در خط هافبک وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1576

به "توخل: نیمار درد شدیدی نداشت اما باید منتظر معین شدن شرایط او بمانیم، می توانستیم بهتر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نیمار درد شدیدی نداشت اما باید منتظر معین شدن شرایط او بمانیم، می توانستیم بهتر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید