راهنمای تور پاتایا

به گزارش تفطن، پاتایا شهری ساحلی در کشور تایلند است و یکی از شهرهای مهم توریستی آن به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با نکاتی آشنا خواهیم کرد که با رعایت آن‌ها می‌توانید کیفیت سفر خود را بالا ببرید.

راهنمای تور پاتایا

دهکده تای فلکویز در راسته آب ورز پاتایا، جایی است که کار را در خصوص شما متعسر می کند و درمورد دیرینه ی اهل تایلند به شما می آموزد. با گشت و عبور در این دهکده خواهید دید که تایلندی ها در و نو چسان زندگی می کردند و با سبک خوش زیستن روزمره آن ها از نزدیک خودی می شوید. یقیناً دیدنی های دهکده ی تای فلکویز به همین ها لایتناهی نمی شود و با پشیزی پیاده روی در آن، کارها قدیمی تایلندی ها، نمط کوک و دوز تظاهر ها، آشپزی، کشت و کار و پرورش محصولات غذایی و ماساژ تایلندی سنتی را می‌توان در این مکان تجربه کنید.

سفر به هر شهر و کشوری، این امکان را به شما می دهد تا به دل آداب دانی و تاریخ آن منطقه بروید و این بار طور دیگری با تیررس خود مالوف شوید. سوال در آداب شناسی آماجگاه به شما کمک می کند تا با مردم آن جا رابطه نزدیک‌تری استوار کنید و از سفر خود بیش‌تر لذت ببرید.

بدون تردید یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا، رسته آب ورز آن می‌باشد. وقتی خریدوفروش شناگر پاتایا را بابت تفرج و گشت و گذشتن مرور انتخاب می کنید، باید بدانید که این ارمل یک سوق و میدان معامله جنگندگی سخت نیست. همه چیز در این جا رنگ و رو و شکل بدیع ای دارد که به جز تایلند در هیچ جای دیگری در آفاق نظیر آن را نخواهید دید. بابت این پرسه ناراحتی انگیز الزامی نیست پیاده روی نمایید، بلکه عزب در زورق های سوق و میدان معامله می نشینید و گردشی آبی را آغاز خواهید نمود.

بوکس دریازی و بری ورزشی معمول و سراسیمگی انگیز است. در این مسابقه، دو ورزشکار بر روی میله ای لرزان می نشینند و با یک دومین مطلع هم چشمی هم چشمی کردن می شوند. گویا و بی آب کسی است که نه بی همسر بتواند خود را روی شمعک سیاحت دارد، که هم نشین خود را مغلوب و به در آب بیاندازد.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 127

به "راهنمای تور پاتایا" امتیاز دهید

5 کاربر به "راهنمای تور پاتایا" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تور پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید