آب پاکی شورای شهر روی دست نماینده بوشهر، سرمربی شاهین: گفتند می خواهیم تیم نابود شود

به گزارش تفطن، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت که اعضای شورای شهر بوشهر صراحتاً اعلام کرده اند که می خواهند تیم شاهین نابود شود.

آب پاکی شورای شهر روی دست نماینده بوشهر، سرمربی شاهین: گفتند می خواهیم تیم نابود شود

مهدی قنبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مسائل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: صحبت کردن درباره این مسئله تکراری شده است، اما گوش شنوایی نیست. بعد از دیدار با شمس آذر، تمرینات ما به خاطر بلاتکلیفی تیم و عدم پشتیبانی لازم برگزار نشد. متأسفانه نتوانستند یک زمین چمن هم برای ما بگیرند و حالا دوستان در شهرداری بوشهر مجدداً به این تصمیم رسیدند که نمی خواهند تیم داری کنند.

وی در مورد فرآیند تصمیم گیری کادر فنی شاهین برای سفر به تهران و شرکت در دیدار با خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: ساعت شش عصر پنجشنبه از ما خواهش کردند که تیم را به بازی با خوشه طلایی بفرستیم تا تیم دو رده سقوط نکند. سپس جلسه ای با شورای شهر بوشهر برگزار کردیم که در این جلسه گفتند دوست داریم تیم نابود شود و شما مانع آن هستید! ما فکر می کردیم که شورای شهر مانع پیشرفت فوتبال بوشهر شده است، اما متوجه شدیم ما مانع کار آنها و خاری در چشم شان هستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اعضای این تیم ابتدا تصمیمی برای بازی کردن مقابل خوشه طلایی نداشتند، به خبرنگاران گفت: به ما اظهار داشتند خودتان را به آب و آتش نزنید. تا اینکه ساعت 12 روز جمعه تصمیم گرفتیم اتوبوس بگیریم و تیم را بامداد روز شنبه راهی تهران کردیم. تیم شاهین قبل از دیدار با مس شهر بابک، یعنی به مدت یک ماه است که تمرین نمی کند و برای این مسابقه هم با بازیکنان رده های جوانان و امید به تهران رفتیم.

قنبری با اشاره به همراهی بازیکنان جوان شاهین با تیم امید باشگاه در اهواز گفت: تیم امید ما یک روز قبل در اهواز بازی داشت و بازیکنان این تیم ساعت سه شب به بوشهر رسیدند تا همراه با ما به تهران بیایند. 22 ساعت در اتوبوس بودیم و ساعت 4 صبح به تهران رسیدند که اصلاً نتوانستند بخوابند. ما خیلی درباره مسائل صحبت نمی کنیم، اما دیدن اشک بازیکنان از همه چیز برای من ناراحت کننده تر بود. متأسفانه متوجه نمی شوند که یک تصمیم نابخردانه یک نفر، چه تأثیری در غرور بازیکنان می گذارد. مگر می شود یک نفر برای یک استان تصمیم بگیرد؟!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاهین با بازیکنان رده های امید و جوانان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد یا خیر، شرح داد: بله. اگر این کار را نکنیم، شاهین به دو رده پایین تر سقوط می کند؛ مگر اینکه باز هم مانع ما شوند. ما در پنج بازی گل نخوردیم و احساس کردم از شکل گیری تیم شاهین ناراحت بودند. هر دری را که باز می کنیم، یک روز بعد آن در را می بندند و ما در پی سراب هستیم. با بازیکنان فعلی هم پتانسیل خوبی داریم و اگر می خواهیم به کارمان ادامه بدهیم، باید شرایط عادی پشتیبانی را داشته باشیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه انتقاداتش از مدیران این باشگاه یادآور شد: برای دو بازی، هیچ تمرینی برای شاهین نگذاشتند و از روزی که این دوستان به باشگاه بازگشتند، شرایط بازی مقابل مس کرمان و خوشه طلایی را فراهم نکردند. برای بازی با مس که ساعت 11 شب بازی گفتند به کرمان برویم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. برای دیدار با مس شهر بابک که خوابگاهی نگرفته بودند. دوستان خوبی داریم که به ما کمک می کنند و ان شاءالله شهرداری بوشهر حاضر به واگذاری باشگاه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2257

به "آب پاکی شورای شهر روی دست نماینده بوشهر، سرمربی شاهین: گفتند می خواهیم تیم نابود شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب پاکی شورای شهر روی دست نماینده بوشهر، سرمربی شاهین: گفتند می خواهیم تیم نابود شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید