تور یونان ارزان: آتن و جاذبه هایی جهت اکتشاف یونان از میان تاریخ

به گزارش تفطن، آتن، تکه ای از تاریخ جهان را با تور یونان مقرون به صرفه و بلیط هواپیما آتن از دست ندهید

بنابراین تعجبی ندارد که شهر آتن چرا هر روز محبوب تر می گردد و همگی خواستار سفر با خبرنگاران به آن هستند . مرکز یونان ، آتن یکی از قدیمی ترین شهرهای شناخته شده بشر و خانه بازی های مشهور المپیک است . در سفر شما به آنجا هیچ محدودیتی برای بازدید از جاذبه های تاریخی و تفریح های فراوان آن وجود ندارد ، حتی در گرمای یونان .

تور یونان ارزان: آتن و جاذبه هایی جهت اکتشاف یونان از میان تاریخ

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

اکتشاف آتن در تاریخ

آتن مکان های تاریخی بیشماری دارد که در مدت سفر خود به یونان، می توانید از آنها بازدید کنید . یک راه عالی و سریع برای تماشا همه آنها به وسیله تورها است . تورهای نصفه روز برای بردن شما از میان ترکیب مدرن و تاریخی آتن همواره در دسترس است و معمولا تنها در حدود سه ساعت و نیم طول می کشد ، اغلب نیز بر روی مبل های راحت و با راهنمایان با تجربه . اگر مایل به اکتشاف سریع شهر در گروه خودتان هستید استفاده از سگوی هم می تواند راه دیگری باشد که این روزها بسیار محبوب شده است .

اتوبوس های دو طبقه هم محبوب و مقرون به صرفه هستند . بلیط آن را به آسانی بخرید و به محض اینکه بازدیدتان از شهر تمام شد به ایستگاه اولیه خود برگردید . آتن از درون آب حتی زیباتر به نظر می رسد و قایق های کروز جزو جدانشدنی شهر محسوب می شوند . قایق های کروز دارای طیف گسترده ای هستند و ممکن است شما بخواهید تورهای طولانی تر با کوتاهتری را به منظور بازدید از شهر انتخاب کنید . البته اگر هیچ کدام از این موارد مورد دلخواه شما نبود ،با یک پیاده روی ساده به دور شهر، بیشتر زیبایی های شهر را به صورت رایگان می توان دید.

چیزهایی که در یونان باید ببینید

آتن میزبان تعدادی از آثار مشهور و محبوب گردشگران است که نباید تماشا آنها را از دست بدهید . سیل گردشگران به سمت آکروپولیس همواره در جریان است . این مرکز شهر تاریخی به صورت مستحکمی به وسیله یونایان باستان ساخته شده است و برای چندین هزارسال در مقابل شرایط آب و هوایی پابرجا بوده است . ساختمان ها در یک صخره بیرون زده از دل کوه واقع شده اند و می تواند بعد از ظهر ماجراجویانه ای برایتان رقم بزند .

در نزدیکی آکروپولیس و در فاصله ای نه چندان دور به پارتنون می رسید . این معبد از سال 447 قبل از میلاد پابرجاست و به عنوان یکی از معروفترین جاذبه های آتن به جای مانده است . در نهایت قبل از اینکه به خانه بروید باید از معبد زئوس تماشا کنید. این معبد با ستون های بزرگ و تزئین شده ساخته شده و یک از تماشای های بینظیر آتن به شمار می رود که خیلی از گردشگران تماشا آن را از دست می دهند.

درباره شهر آتن بیاموزید

به محض اینکه معماری زیبا و بقایای تاریخی یونان باستان را دیدید ، انتخاب های فوق العاده ای برای فراگیری بیشتر وجود دارند. موزه آکروپولیس می تواند همه چیز را در خصوص مرکز قدیمی شهر به شما بگوید و برای کسانی که خواستار به دست آوردن اطلاعات و دانش بیشتری هستند ، موزه معماری ملی دارای هزاران واقعیات بینظیر از ساختمان های یونانیان است.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2267

به "تور یونان ارزان: آتن و جاذبه هایی جهت اکتشاف یونان از میان تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: آتن و جاذبه هایی جهت اکتشاف یونان از میان تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید