آسیب دیدگی 695 نفر در برف و کولاک هفته گذشته

به گزارش تفطن، خبرنگاران/اصفهان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پایگاه های هلال احمر فعال در سطح استان اصفهان و کشور در شرایط سرما و کولاک، اتاق هایی برای اسکان کوتاه مدت و حفظ جان افرادی که به دلیل بارندگی، ریزش کوه و ... در راه ها گیر می افتند در نظر گرفته اند.

آسیب دیدگی 695 نفر در برف و کولاک هفته گذشته

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در هفته گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در استان اصفهان 19 حادثه رخ داد، اظهار کرد: در مجموع 695 نفر در این حوادث آسیب دیدند که یک نفر از آن ها به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اسکان موقت 435 نفر در این مدت، اضافه نمود: 319 نفر در تیم های عملیات های امداد رسانی فعال بودند و 15 مورد عملیات رهاسازی از برف وکولاک صورت گرفت.

وی در خصوص چگونگی آمادگی تیم های هلال احمر اصفهان برای سرمایی که در روزهای آینده در پیش است، گفت: کل پایگاه ها و شعب مربوطه در این راستا تمهیداتی اندیشیده اند، مثل پیش بینی محل اسکان موقت و تغذیه های اورژانسی از جمله بیسکوییت، نان خشک و کنسرو در مسیرهایی که احتمال بسته شدن راه های آن وجود دارد، این درحالی است که این امکانات در کل سال آماده می شود و تقریبا همیشه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1101

به "آسیب دیدگی 695 نفر در برف و کولاک هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب دیدگی 695 نفر در برف و کولاک هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید