شروع پیش فروش 4 محصول ایران خودرو برای 3 گروه از متقاضیان ، اسامی خودروها و شرایط ثبت نام

به گزارش تفطن، ایران خودرو در اطلاعیه تازه خود اعلام نموده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه شروع می گردد.

شروع پیش فروش 4 محصول ایران خودرو برای 3 گروه از متقاضیان ، اسامی خودروها و شرایط ثبت نام

به گزارش خبرنگاران، اجرای پیش فروش ایران خودرو از امروز 13 بهمن با عرضه چهار محصول شروع می گردد. ایران خودرو در اطلاعیه تازه خود اعلام نموده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه (13 بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه شروع می گردد.

در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU 7 برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح های فروش ایران خودرو اجرایی می گردد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل 48 تا 72 ساعت پیش از ثبت نام، اقدام نموده و به اندازه مبلغی که در بخشنامه معین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل نمایند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی و معین شدن لیست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام نمایندایران خودرو در اطلاعیه خود نیز در این رابطه اعلام نموده است: به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف نمایندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که به وسیله متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح نموده اند، مسدود می گردد و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و معین شدن لیست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام نمایند.

مشتریان منتخب در قرعه کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه به وسیله درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام خواهند کرد.

طبق اعلام ایران خودرو، مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از 11 تا 17 بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام نموده و اندازه موجودی برابر با 90 میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه معین شده را در حساب خود نگه داری نمایند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند.

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از 13 بهمن ماه شروع می گردد و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند.

مشتریان 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا 22 بهمن ماه، برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مشتریان 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا 22 بهمن ماه، برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند و تاکید می گردد که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2505

به "شروع پیش فروش 4 محصول ایران خودرو برای 3 گروه از متقاضیان ، اسامی خودروها و شرایط ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 4 محصول ایران خودرو برای 3 گروه از متقاضیان ، اسامی خودروها و شرایط ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید