آشنایی با آلکازار شو در پاتایا

به گزارش تفطن، آلکازار شو در پاتایا یکی از جاذبه‌های جالب تور پاتایا برای بازدید می‌باشد و از آن دسته جاذبه هایی می‌باشد که دیدن پاتایا بدون دیدن ان کامل نمی‌شود. این شو زیبا که توسط اجرا کننده های بسیار زیبا و حرفه ای با دکور های سنگین نورپردازی بی نقص اجرا می‌شود.

آشنایی با آلکازار شو در پاتایا

در شهر پاتایا چندین شوء برگزار می شود که آلکازا یکی از پرطرفدارترین آنها است و به راستی هواداران بی شماری دارد. جذابیت و زیبایی آلکازا شو هم مانند تیفانی برجسته ، پربیننده و پر طرفدار است به گونه ای که معروف است اگر با تور پاتایا همراه می‌شوید، باید حتما به بازدید آلکازار بروید.

این شو زیبا که توسط اجرا کننده های بسیار زیبا و حرفه ای با دکور های سنگین نورپردازی بی نقص و سیستم های صوتی به روز در پاتایا روزی سه بار اجرا میشود شما همچنان مبهوت پایکوبی های سنتی ملیت های مختلف خواهد کرد که گذر زمان را حس نمیکنید.این اجرا را با moulin rouge پاریس همرده میدانند.کاباره آلکازار بیش ار 20 سال استکه فضایی سرشار از شادی و هیجان را به تماشاگران خود هدیه می دهد و همین امر باعث شده تا روزانه تماشاگران بسیاری را به سمت خود جذب کند.بعد از هر اجرا و بسته شدن پرده به سرعت دکورها عوض میشد و لباس اجرا کننده ها عوض می‌شد و طراحی لباس ها واقعا جای تحسین واداشت انتخاب رنگ و مدل از هر فرهنگ و کشوری .آنها به زبان های هندی، کره ای، تایلندی، فارسی، انگلیسی، روسی و.. اجرا داشتند

گردشگران پیش از تماشای شوی آلکازار پاتایا را ترک نخواهند کرد. این شو از برترن جاذبه های گردشگری پاتایا و از مهم ترین جاذبه های تور پاتایا می‌باشد.

انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 136

به "آشنایی با آلکازار شو در پاتایا" امتیاز دهید

4 کاربر به "آشنایی با آلکازار شو در پاتایا" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آلکازار شو در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید