آماده همکاری با تیم ملی تنیس هستیم، برگزاری مسابقات با 230 تنیسور

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، امیرصدری مدیر مجموعه تنیس آپت با اشاره به برگزاری مسابقات هزار امتیازی این مجموعه در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: اساساً در فصول سرما مسابقات زیادی در تنیس کشور به ویژه در تهران برگزار نمی شود. به همین منظور و برای تشویق و ایجاد انگیزه در قهرمانان تنیس و همچنین درگیر کردن آن ها در فصل سرما، تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتیم. البته در این مقطع سال بیشتر مسابقات در منطقه ها گرمسیری برگزار می شوند.

آماده همکاری با تیم ملی تنیس هستیم، برگزاری مسابقات با 230 تنیسور

وی ادامه داد: مسابقات هزار امتیازی تنیس آپت از امروز 12 لغایت 21 آبان ماه در مجموعه تنیس آپت انقلاب تهران برگزار خواهد شد. استقبال بسیار خوبی از این مسابقات اجرا شده است به طوری که بیش از 230 نفر ثبت نام کرده اند و تمامی بازیکنان مطرح تنیس ایران در این پیکارها حضور خواهند داشت.

مجموعه تنیس آپت در خصوص جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات گفت: 90 میلیون تومان جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده که اختصاص این مبلغ برای نخستین بار است. ضمن اینکه به 32 نفر برتر جایزه اهدا خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی کمیته ملی المپیک ایران پیرامون تعامل با فدراسیون تنیس گفت: مانند همیشه، هر زمان که فدراسیون تنیس خواستار زمینی از سوی مجموعه ما باشد، در راستای منافع ملی آن را به صورت رایگان و بدون چشم داشتی در اختیار تیم های ملی قرار داده و خواهیم داد. این یک تعامل سازنده بین بخش خصوصی و فدراسیون است که چنین مسابقاتی در این وسعت و اندازه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کند. این ادامه همکاری قدیمی ما با ورزش قهرمانی و فدراسیون محسوب می شود. امیدواریم بتوانیم در آینده هم همکاری های بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2179

به "آماده همکاری با تیم ملی تنیس هستیم، برگزاری مسابقات با 230 تنیسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده همکاری با تیم ملی تنیس هستیم، برگزاری مسابقات با 230 تنیسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید