ارزش بازار جهانی بلاک چین به 16 میلیارد دلار می رسد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از کوین تلگراف، یافته های موسسه پژوهشی گلوبال مارکت اینسایت نشان می دهد بازار جهانی بلاک چین به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و در بخش هایی همچون زیرساخت ها، تهیه اپلیکیشن های کاربردی، طراحی سیستم های جدید امنیتی، پرداخت و کیف پول دیجیتال و در بخش هایی همچون خدمات دولتی، مراقبت های درمانی، خدمات فناوری اطلاعات، خدمات چندرسانه ای و تفریح، حمل ونقل و لجستیک تغییرات چشمگیری ایجاد خواهد نمود.

ارزش بازار جهانی بلاک چین به 16 میلیارد دلار می رسد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این گزارش نشان می دهد عامل کلیدی که منجر به رشد بازار بلاک چین می گردد، افزایش کاربرد آن توسط شرکت های اقتصادی است. افزایش بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی از جمله دلایل استقبال شرکت های اقتصادی از فناوری بلاک چین است.

طی سال های 2018 تا 2024، استفاده از بلاک چین در حوزه طراحی اپلیکیشن 85 درصد و در حوزه تقویت قابلیت شناسایی هویت دیجیتال و مقابله با حملات سایبری 90 درصد رشد خواهد نمود. این رقم در خصوص بخش دولتی و مراقبت های درمانی نیز 85 درصد است.

پیش از این گزارش دیگری توسط موسسه آی بی آی ریسرچ تهیه شده بود که نشان می داد ارزش بازار فناوری بلاک چین تا سال 2023 از مرز 10 میلیارد دلار خواهد گذشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 546

به "ارزش بازار جهانی بلاک چین به 16 میلیارد دلار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش بازار جهانی بلاک چین به 16 میلیارد دلار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید