استارتاپ های نو، تحولی در دنیای سفر و گردشگری

به گزارش تفطن، در سراسر دنیا استارتاپ های زیادی با ایده های نو به وجود می آیند. گاهی برخی از این استارتاپ ها یک شبه ره صدساله می فرایند و به موفقیتی بزرگ می رسند و گاه با شکست روبرو می شوند و از گردونه رقابت خارج می شوند. دنیای سفر و گردشگری نیز پتانسیل هایی بالایی برای ایجاد کسب و کارهای مختلف دارد. در این مقاله با 5 استارتاپ سفر در دنیا آشنا می شویم. استارتاپ هایی که ایده آنها می تواند برای ما الهام بخش باشد. با خبرنگاران همراه باشید.

استارتاپ های نو، تحولی در دنیای سفر و گردشگری

در این مقاله با پنج استارتاپ از گوشه و کنار دنیا آشنا می شویم که صنعت سفر و گردشگری را انتخاب کرده اند؛ صنعتی روبه رشد و درآمدزا که البته باقی ماندن در آن نیاز به تلاش مضاعفی دارد. چرا که رقابت در این بازار شلوغ، بسیار سخت است. این استارتاپ ها نیز در کنار ایده های خوب نقاط ضعفی نیز دارند که برای باقی ماندن در بازار رقابت باید در پی اصلاح و بهبود آنها باشند.

یکی از این استارتاپ ها، FindMyStay است؛ پلتفرمی برای حراج اتاق های هتل ها در هند. این پلتفرم در حدود 2000 هتل در بیش از 40 شهر هند را پوشش می دهد و مدعی است که حدود 30 درصد از هزینه های مسافران برای رزرو اتاق را کاهش می دهد.

  • با استفاده از این پلتفرم، مسافران گرچه اتاق را با قیمت پیشنهادی خودشان رزرو می کنند اما هنوز مایل اند قیمت ها را مقایسه کنند. امکان مقایسه قیمت ها با سایت های معروف و بزرگ رزرو اتاق هتل، می تواند نکته ای مثبت در تجربه کاربری این سایت باشد.

Lucid Travel یک سایت رزرو گروهی برای دانشجویان است و مقاصد مختلفی در سراسر ایالات متحده، اروپا و آمریکای لاتین را پوشش می دهد.

  • مسلما چنین استارتاپی می تواند بسیار پیروز باشد چرا که دانشجویان زیادی دوست دارند تعطیلات را گروهی سفر کنند. اما باید دید که قیمت ها و پکیج های ارائه شده، مناسب زندگی دانشجویی هستند یا خیر.

Sweet Inn استارتاپی است که اماکن اقامتی و آپارتمان هایی را در اروپا مدیریت می کند و در اختیار مسافران می گذارد.

  • از آنجایی که سایت های بزرگتر و شناخته شده تری برای این منظور وجود دارد، به نظر می رسد که رقابت در این بازار برای استارتاپ های نوپا، کاری بسیار سخت باشد. راضی کردن مشتریان به این که محصولی که ارائه می شود با انواع مشابه، تمایز دارد، کار دشواری است که این استارتاپ باید در جهت آن قدم بردارد.

SuiteStory استارتاپی است که تخفیف هایی برای سوییت های هتل های سراسر دنیا، در اختیار مسافران می گذارد.

  • گرچه سوییت ها در برخی از بازارهای هدف، بسیار ضروری و معمول هستند اما با فرایند بدتر شدن شرایط اقتصادی مسافران، سوییت ها در بسکمک از مواقع یک اقامتگاه لوکس به شمار می فرایند و به مقدار کافی مشتری ندارند.

استارتاپ Outsite به افراد کمک می کند تا از راه دور کار کنند. این استارتاپ افرادی را هدف قرار داده است که به لحاظ موقعیت مکانی، مستقل هستند و تیم های راه دور و برنامه انعطاف پذیر دارند.

  • امروزه شرکت های زیادی در پی این هستند که کارمندان را برای مدتی به خارج از محیط اداره بفرستند. آنها تمایل دارند این فرصت را به کارمندان بدهند تا هم زمان هم کار کنند و هم به سیر و سیاحت بپردازند. اما چند کارفرما وجود دارد که کارمندش را برای مدت یک سال به سفر بفرستند؟ گرچه با پیشرفت های فناوری، این مسئله بعید به نظر نمی رسد و کسب و کاری قابل اطمینان است اما هنوز آن طور که باید، در بین شرکت ها رایج نیست.
منبع: کجارو / skift.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2289

به "استارتاپ های نو، تحولی در دنیای سفر و گردشگری" امتیاز دهید

1 کاربر به "استارتاپ های نو، تحولی در دنیای سفر و گردشگری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ های نو، تحولی در دنیای سفر و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید