استاندارد، زبان مشترک برای افزایش کیفیت

به گزارش تفطن، در مراسم روز جهانی استاندارد در ایلام تاکید شد: کیفیت به یک رقابت تبدیل شده تا با رسیدن به کیفیت مناسب در عرصه های رقابتی پیروز شوند.

استاندارد، زبان مشترک برای افزایش کیفیت

به گزارش خبرنگاران، سودابه یحیی زاده معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد ، اظهار کرد: در قوانین وظایف بسیار مهمی از جمله مشخص و تدوین استاندارد های ملی، کنترل کیفی کالاهای صادراتی در نظر گرفته است.

وی گفت: کنترل کیفیت محصولات وارداتی، ترویج سیستم بین المللی به عنوان یک سیستم ارزیابی مناسب و آزمایش و تطبیق کالا با استانداردهای معمول و صدور مجوزهای لازم از دیگر فعالیت های این معاونت است.

دکتر محمد علی اکبری نیز در این مراسم ، اظهار کرد: استاندارد زبان مشترک اکثر خدمات تولیدی است که یکی از اهداف مهم در برنامه های استاندارد در سطح ملی و جهانی شهروندان است که اطمینان حاصل نمایند آنچه به کار می گیرند سلامت وباکیفیت است.

وی با اشاره به اینکه قرن 21، با عنوان قرن کیفیت مطرح است، توضیح داد: کیفیت به یک رقابت تبدیل شده تا با رسیدن به کیفیت مناسب در عرصه های رقابتی پیروز شوند.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در این مراسم با تاکید بر اینکه ایمنی و سلامت خط قرمز استاندارد است، گفت: با فرهنگ سازی مناسب می توانیم بسیار در این زمینه پیروز باشیم.

وی توضیح داد: اکثر دستاورد هایی را که داشتیم با همت و کوشش تک تک همکاران ما در اداره کل استاندارد و تمامی شرکت هایی که با ما همکاری می نمایند، رخ داده است.

در خاتمه این مراسم از مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ارتقا یافته، در بخش استاندارد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 711

به "استاندارد، زبان مشترک برای افزایش کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارد، زبان مشترک برای افزایش کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید