اسلامی: سند قهرمانی ایران زمانی امضا شد که چین را برد

به گزارش تفطن، سرمربی پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: سند قهرمانی ما زمانی امضا شد که چین را بردیم و بعد از آن برد، خیلی راحت توانستیم کره و ژاپن را شکست دهیم.

اسلامی: سند قهرمانی ایران زمانی امضا شد که چین را برد

با ما همراه باشید و با ارزان ترین تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

محمد رضا اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد قهرمانی تیم بسکتبال جوانان در مسابقات زیر 18 سال آسیا گفت: قهرمانی تیم جوانان افتخار بزرگی بود. چین سابقه چند دوره قهرمانی در این رقابت ها را دارد و هر ساله تیم های قدرتمندی را به مسابقات می آورد. ما در دور اول واقعاً گروه سختی داشتیم و قرارگیری تیم های این گروه در رده های اول تا چهارم نشان دهنده این قضیه است، همچنین لبنان نیز تیم بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: تیم ما هم بعد از بازی سوم، ترکیب اصلی خود را پیدا کرد. بسکتبال در غرب و شرق آسیا متفاوت از یکدیگر است. در شرق آسیا تیم ها بازی سرعتی انجام می دهند ولی در غرب آسیا تیم ها، بسکتبال کلاسیک بازی می نمایند.

اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط میزبانی به ما یاری بسیاری کرد گفت: سند قهرمانی ما زمانی امضا شد که چین را بردیم و بعد از آن برد، خیلی راحت توانستیم کره و ژاپن را شکست دهیم ولی نکته مهم این است که ما باید دو نوع بسکتبال متفاوت بازی کنیم. یک نوع برابر تیم های غرب آسیا و نوع دیگر مقابل تیم های شرق آسیا که بسکتبال سرعتی بازی می نمایند. برای این نوع بازی احتیاج به نفرات داریم.

سرمربی پیشین تیم جوانان ایران درباره اضافه شدن بازیکنان تیم جوانان به تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: ما باید بازیکنان جدیدی که به تیم اردوی تیم ملی دعوت می کنیم را در تیم ملی ب به کار بگیریم و اگر کسی قابلیت حضور در تیم ملی بزرگسالان را داشت به این تیم اضافه گردد.

وی اضافه کرد: به نظرمن اینکه بازیکنان این تیم را به عنوان اعضای تیم ملی بزرگسالان مطرح کنیم، کار خیلی معقولانه ای نیست. ما می توانیم بازیکنان جوان را در قالب یک تیم در لیگ برتر شرکت دهیم تا شرایط بازی بزرگسالان را درک نمایند.

اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه تیم های پایه بسکتبال احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتری داردند تا تجربه کسب نمایند، گفت: این میزبانی ها و همچنین پخش زنده بازی ها به کشف استعدادها یاری زیادی می نماید و امیدوارم این میزبانی ها ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1046

به "اسلامی: سند قهرمانی ایران زمانی امضا شد که چین را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: سند قهرمانی ایران زمانی امضا شد که چین را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید