اعزام دو دسته بازیکن به مسابقات تنیس روی میز پروتور اتریش

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، مسابقات پروتور جهانی اتریش یکی از رویدادهای پیش بینی شده برای آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز ایران پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا است. این رقابت ها طی روزهای 11 تا 15 شهریورماه برگزار می گردد و به همین منظور اعضای تیم ملی کشورمان روز سه شنبه راهی محل برگزاری این رقابت ها در اتریش می شوند.

اعزام دو دسته بازیکن به مسابقات تنیس روی میز پروتور اتریش

نیما عالمیان که همراه با کاظم مستحقی راد در مسابقات بین المللی جمهوری چک شرکت نموده بود، از همانجا به اتریش سفر می نماید و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی دیگر بازیکنان تیم ملی نیز از تهران راهی اتریش خواهند شد.

علاوه بر این سه بازیکن که عضو تیم ملی تنیس روی میز هستند و در کنار محمدرضا خلاق پسند و پوریا عمرانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند هم شرکت خواهند کرد، امین میر الماسی و سروش امیری نیا دو بازیکن دیگر هستند که به محل برگزاری مسابقات پروتور اتریش اعزام می شوند. این دو بازیکن با هزینه شخصی در این رقابت ها شرکت می نمایند در حالیکه ملی پوشان با هزینه فدراسیون راهی اتریش خواهند شد.

بازیکنان تنیس روی میز اعزامی ایران به مسابقات پروتور اتریش در سرانجام این رقابت ها به بلژیک سفر می نمایند تا در مسابقات پروتور این کشور هم شرکت نمایند. رقابت های تنیس روی میز پروتور جهانی بلژیک طی روزهای 17 تا 21 شهریورماه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا اخلاق پسند و پوریا عمرانی که به عنوان بازیکنان انتصابی تیم ملی تنیس روی میز در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد، بنا به تصمیم فدراسیون طی مدت زمان حضور سه بازیکن دیگر تیم ملی در پروتورهای اتریش و بلژیک، درتهران اردو و تمرین مشترک با بازیکنان کره ای خواهند داشت.

پس از سرانجام مسابقات پروتور اتریش و بلژیک، ملی پوشان تنیس روی میز به تهران باز می گردند و پس از چند روز استراحت 26 شهریورماه به منظور برپایی اردوی یک هفته ای راهی کیش می شوند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 4 مهرماه در تایلند شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 932

به "اعزام دو دسته بازیکن به مسابقات تنیس روی میز پروتور اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام دو دسته بازیکن به مسابقات تنیس روی میز پروتور اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید