اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش تفطن، دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونین و مدیران دبیرخانه این شورا امروز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر عاملی در حاشیه این مراسم با اشاره به سی و پنجمین سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی بودند که با اندیشه بزرگ خود منشأ انقلاب کبیر اسلامی شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: امام خمینی(ره) پایه گذار جهت جدیدی برای تاریخ بشریت شدند که در دوران حاکمیت مارکسیسم و لیبرالیسم و سوسیالیسم، بار دیگر اسلام توانست نفس دوباره ای بگیرد و به نوعی شاهد شکل گیری و تحقق جهت دستیابی به تمدن نوین اسلامی باشیم.

وی افزود: همه نسل های بعد از امام خمینی(ره) وامدار شخصیت عظیم این معمار کبیر هستند و از آنجا که ایشان مؤسس انقلاب اسلامی و تشکیل دهنده ستاد فرهنگی انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند، هر اتفاقی که در عرصه علم و فناوری و فرهنگ کشور محقق می شود، ریشه در اندیشه توحیدی و الهی دارد که ایشان پایه گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 917

به "اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید