افزایش ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در استان فارس

به گزارش تفطن، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: ظرفیت شبکه توزیع بسته های پستی در فارس به مقدار 100 درصد افزایش یافته و شبکه تجزیه مبادلات استان هم از عدد روزانه حدودا 1200 بسته به 2400 بسته رسیده است.

افزایش ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در استان فارس

به گزارش خبرنگار از ، محمدجواد آذری جهرمی در آیین بهره برداری از پروژه های زیرساختی شرکت پست فارس در شیراز اعلام کرد: ظرفیت شبکه توزیع بسته های پستی در فارس به اندازه 100 درصد افزایش یافته و شبکه تجزیه مبادلات استان هم از عدد روزانه حدودا 1200 بسته به 2400 بسته رسیده است.

او با بیان اینکه قطعا هر دو اقدام صورت گرفته نتیجه اش بهبود خدماتی است که به مردم داده می گردد، اضافه نمود: فارس استان پهناوری است وظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در آن افزایش توجهی داشته است.

آذری جهرمی با اعلام راه اندازی پست خصوصی در کشور گفت: فرآیند صدور مجوز فعالیت پست خصوصی ظرف یک هفته آینده نهایی می گردد و پروانه فعالیت پست خصوصی در کشور صادر خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در گذشته ظرفیت شبکه پستی ما متناسب با رشد تجارت الکترونیک در فارس نبود و محدودیت هایی در استان به لحاظ نیروی انسانی و فضا وجود داشت، اما امروز با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی، فارس سومین سومین استان هدف پست هوشمند شده است.

آذری جهرمی ادامه داد: در دوران کرونا شرکت پست فعالیت های خود را تعطیل نکرد و فعالیت های این بخش ادامه داشت تا شرایط کرونایی باعث نگردد که خدمات پستی متوقف گردد.

او اظهار کرد: افزایش خدمات در تمام بخش ها می تواند اثر گذاری مالی را افزایش دهد و موجب گردد تا بحران های مالی نقش کمتری در معیشت افراد داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2069

به "افزایش ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید