اپل با iPadOS 16 می خواهد فاصله بین آیپد و مک را کاهش دهد

به گزارش تفطن، بر اساس گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، اپل میخواهد با ارائه ویژگی های تازه برای iPadOS 16، تجربه استفاده از آیپدها را بیش از پیش شبیه به کامپیوترهای مک کند. ظاهرا سیستم عامل iPadOS 16 از رابط کاربری تازه برای چندوظیفگی بهره می برد که به لطف این ویژگی تازه، کاربران راحت تر از گذشته می توانند بین کارهای مختلف جابجا شوند و از سوی دیگر تماشا و آنالیز اپلیکیشن های باز شده ساده تر می گردد. بنابراین کاربران آیپد حین استفاده همزمان از چند اپلیکیشن مختلف با چالش های کمتری روبرو می شوند.

اپل با iPadOS 16 می خواهد فاصله بین آیپد و مک را کاهش دهد

در این گزارش آمده که همین ویژگی یکی از مهم ترین خبرهای WWDC 2022 خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر مدل های تازه آیپد پرو از چیپست قدرتمند M1 استفاده می نمایند که این چیپست در شماری از کامپیوترهای مک مورد استفاده قرار گرفته است. این یعنی تبلت های موردنظر از نظر سخت افزاری حرف زیادی برای گفتن دارند ولی محدودیت آن ها بیشتر مربوط به نرم افزار است. اما حالا که قرار است این ویژگی های تازه مربوط به چندوظیفگی ارائه گردد، به نظر می رسد فاصله بین آیپدها و کامپیوترهای مک کمتر از گذشته خواهد شد.

کنفرانس WWDC 2022 در تاریخ 16 خرداد کار خود را شروع می نماید که در جریان آن نسخه تازه سیستم عامل های اپل رسما معرفی خواهد شد. معمولا توسعه دهندگان در همان روز به نسخه بتای این سیستم عامل ها دسترسی پیدا می نمایند و بعد از معرفی سری آیفون 14، عموم کاربران می توانند از این نسخه های تازه بهره مند شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2386

به "اپل با iPadOS 16 می خواهد فاصله بین آیپد و مک را کاهش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با iPadOS 16 می خواهد فاصله بین آیپد و مک را کاهش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید