ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان

به گزارش تفطن، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان طی امسال اطلاع داد .

ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان

به گزارش از، داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط محور های مواصلاتی استان، ایجاد باند دوم یکی از برنامه های مهم امسال است.

او از ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در امسال اطلاع داد و اضافه کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان هدف گذاری شده است.

داعی با بیان اینکه با اجرای این پروژه طول باند های دوم استان به 864 کیلومتر می رسد، اظهار کرد: شروع اجرایی 172 کیلومتر باند دوم در دستور کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان نمود: در مجموع 17 هزار و 162 کیلومتر راه در سطح استان وجود داشته که از این میزان 614 کیلومتر به باند دوم تبدیل شده است.

پیشرفت 15 درصدی پروژه راه اهن بیرجند

او با اشاره به اعتبارات حوزه راه و شهرسازی در امسال بیان نمود: در قانون بودجه سال 98 رقم اعتباری خراسان جنوبی 139 میلیارد تومان بوده و در پیوست یک قانون بودجه 99، اعتبارات پروژه های استان به 296 میلیارد تومان افزایش یافته است.

داعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه آهن بیان نمود: طی سال گذشته برای قطعه بیرجند به یونسی، چهار هزار میلیارد تومان فاینانس داخلی تشکیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین کنسرسیوم ریلی متشکل از شش شرکت و مصوبه هیئت دولت صادر و 700 میلیون یورو برای راه آهن زاهدان به بیرجند اخذ شد.

او با بیان اینکه قطعه 16 پروژه ریلی استان هم با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، اضافه کرد: 90 میلیارد اعتبار برای این پروژه تعریف شده است.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1316

به "ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 250 کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید