بازگشت میلان به صدر جدول با برد پرگل مقابل کروتونه، پیروزی تاتنهام برابر وست برومویچ با درخشش کین و سون

به گزارش تفطن، خبرگزاری خبرنگاران- میلان توانست در یک بازی جذاب، به سادگی صدر جدول را پس بگیرد.

بازگشت میلان به صدر جدول با برد پرگل مقابل کروتونه، پیروزی تاتنهام برابر وست برومویچ با درخشش کین و سون

به گزارش خبرنگاران، میلان در شبی که به علت برتری اینتر در بازی مقابل فیورنتینا به سه امتیاز دیدار مقابل کروتونه نیاز مبرمی داشت، با درخشش ستاره های هجومی خود در نیمه دوم به این مهم دست یافت. میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 15 و روی ارسال داویده کالابریا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر آنته ربیچ از زاویه ای بسته با مهار کورداز همراه شد. اما در دقیقه 30 میلان به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی رافائل لئائو، زلاتان در موقعیتی تک به تک و در سمت چپ محوطه با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه پیروز به زدن گل اول روسونری شد. در ادامه نیمه اول میلان به اداره جریان بازی پرداخت و در نهایت با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

میلان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 60 و روی ارسال زمینی آنته ربیچ صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی رافائل لئائو را کورداز به زیبایی مهار کرد و این فرصت بسیار خوب از دست رفت. اما آتش بازی میلان از اینجا آغاز شد. در دقیقه 63 و روی ارسال فوق العاده و زمینی تئو هرناندز از سمت چپ بود که زلاتان در مقابل دروازه خالی و به راحتی پیروز شد دروازه کروتونه را باز کند. در دققه 69 هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه کرنر سمت چپ ارسال دقیقی روی دروازه کروتونه داشت و آنته ربیچ پیروز شد با یک ضربه سر تماشایی گل سوم را نیز به ثمر برساند.

یک دقیقه بعد این بار چالهان اوغلو با یک پاس به بیرون دقیق آنته ریبچ را در مرکز محوطه و مقابل دروازه صاحب فرصت کرد و او با یک ضربه محکم گل چهارم میلان را نیز وارد دروازه کروتونه کرد تا طوفان او و زلاتان در خط حمله تکمیل شود. در دقیقه 80 کاستیخیو در شرایطی سخت ضربه خود را به سمت دروازه کروتونه روانه کرد، اما این بار شوت او با عکس العمل کورداز همراه شد. لحظاتی بعد این بار کورداز ضربه سر ماریو مانژوکیچ را روی خط و در آستانه ورود به دروازه مهار کرد تا در نهایت میلان با چهار گل کروتونه را شکست داده و به صدر جدول بازشود.

شرح گل ها:

میلان 1-0 کروتونه | زلاتان ابراهیموویچ دقیق 30: کار ترکیبی عالی مثلث تئو هرناندز، لیائو و ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا زلاتان با یک بغل پای محکم دروازه کورداز را باز کند.

میلان 2-0 کروتونه | زلاتان ابراهیموویچ دقیقه 63: حرکت فوق العاده تئو هرناندز و پاس عالی اش که به زلاتان ابراهیموویچ رسید تا دروازه خالی را با فرصت طلبی به راحتی باز کند.

میلان 3-0 کروتونه | آنته ربیچ دقیقه 69: کرنر چالهان اوعلو دقیقا بر روی سر ربیچ نشست تا این مهاجم کروات اختلاف را به عدد سه برساند.

میلان 4-0 کروتونه | آنته ربیچ دقیقه 70: دوباره چالهان اوعلو، دوباره ربیچ. شوت سهمگین ابراهیموویچ با واکنش ناقص کورداز همراه شد. سپس چالهان اوعلو با پاسی چکشی توپ را به ربیچ رساند تا این مهاجم کروات با شوتی به شدت، بریس کند.

- بازهم زوج سون و کین، پیروزی را برای تیم مورینیو به ارمغان آوردند. هری کین پس از حدود ده روز دوری از میادین به ترکیب تاتنهام برگشت و بازگشت او هم خوش یمن بود. تاتنهام پس از سه شکست متوالی، با گل های کین و سون مقابل تیم انتهای جدولی وست برومویچ به برتری رسید تا فرایند ناکامی آن ها قطع شود. تاتنهام که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته است، امروز پیروز شد در لندن با نتیجه 0-2 تیم وست بروم را مغلوب کرده و به اوضاع خود در جدول لیگ برتر سر و سامان ببخشد.

وست بروم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و روی ارسال تاوسند می توانست به گل اول این دیدار دست یابد، اما ضربه سر خطرناک دیانه از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی ارسال سرژ اوریه در گوشه محوطه بود که هری کین فرصت داشت گل اول تاتنهام را به ثمر برساند، اما ضربه زیبای او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 37 و روی حرکت لوکاس مورا، هری کین پشت محوطه صاحب توپ شده و با ضربه ای محکم دروازه وست بروم را تهدید کرد، اما جان استون به خوبی عکس العمل نشان داد. در دقیقه 44 اسنوگراس با ارسال تماشایی دیانه را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر او با عکس العمل تماشایی هوگو لوریس همراه شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و دقیقه 54 بود که پاس دقیق هوبرگ در گوشه سمت چپ محوطه به هری کین رسید و او با ضربه ای دقیق و فنی گل اول اسپرز را وارد دروازه وست بروم کرد. حملات تاتنهام ادامه یافت و دقایقی بعد و روی استارت بلند لوکاس مورا و پاس دقیق او، سون هیونگ مین در موقعیتی مناسب با ضربه ای محکم گل دوم را نیز به ثمر رساند. در ادامه تاتنهام به خوبی جریان بازی را کنترل کرده و اجازه خلق موقعیت خاصی را به حریف نداد تا در نهایت با همان نتیجه 0-2 وست بروم را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1774

به "بازگشت میلان به صدر جدول با برد پرگل مقابل کروتونه، پیروزی تاتنهام برابر وست برومویچ با درخشش کین و سون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت میلان به صدر جدول با برد پرگل مقابل کروتونه، پیروزی تاتنهام برابر وست برومویچ با درخشش کین و سون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید